"Zamarznięte serca" Karolina Wilczyńska


Zima przychodzi nieoczekiwanie. A z nią mróz tak wielki, że mrozi serce. Wtedy potrzebujemy kogoś, kto otuli je ciepłem, roztopi lód i pozwoli uwierzyć w nadejście wiosny.

Liliana stoi przed trudnym zadaniem: musi zaopiekować się młodszą kuzynką, która zatrzymuje się u niej na jakiś czas. Nastolatka sprawia sporo kłopotów i gdy Liliana postanawia z nią poważnie porozmawiać, dowiaduje się o traumatycznych przeżyciach dziewczyny. Pod adresem partnera Liliany padają poważne oskarżenia. Niespodziewanie okazuje się też, że Liliana musi zmierzyć się z własną, trudną przeszłością. Jakie decyzje podejmie? I czy ostatecznie uda jej się odnaleźć wspólny język z zamkniętą w sobie nastolatką?

Najnowsza powieść Karoliny Wilczyńskiej to próba zrozumienia, że przeszłość zawsze nas odnajdzie, nie możemy przed nią uciec.


Dzisiaj przychodzę do Was z książką Karoliny Wilczyńskiej "Zamarznięte serca" z serii: Rok na Kwiatowej. Przyznam, że wcześniej nie miałam do czynienia z twórczością autorki. Natknęłam się gdzieś na opis książki i stwierdziłam, że muszę ją przeczytać. No i myślałam, że to typowo świąteczna opowieść a ja takie uwielbiam. Niestety okazało się, że święta są tylko w tle całej historii. Co prawda nie dostałam typowo świątecznej książki a i tak mi się podobało i bardzo szybko czytało. Lubię jak w książce jest pokazana przyjaźń. Wydawać by się mogło, że tak różne cztery kobiety nie dogadają się ze sobą a jednak, nie dość że się dogadały to jeszcze zaprzyjaźniły się ze sobą. Najbardziej interesowało mnie jak to będzie między Lilianną a Agnieszką, tą część książki czytało mi się najszybciej. Co nie oznacza, że reszta była nudna czy nie chciało mi się jej czytać, bo pochłonęłam je równie szybko. Książkę polecam każdej kobiecie, która lubi czytać takie obyczajowe historie. 

Data wydania: listopad 2017
Seria: Rok na Kwiatowej 
Liczba stron: 312
Wydawca: Czwarta Strona 
Moja ocena: 4/5 

Komentarze

  1. Nie lubię świątecznych książek więc dla mnie plus, że świąt tam mało ;)
    Może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie zapoznam się z tą pozycją. Książki obyczajowe lubię, więc pewnie mi się spodoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie, na już te zimowe dni będzie idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja czekałam i czekałam z tą książką bo byłam przekonana że to bardzo świąteczny klimat a tutaj taki zonk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też , tak jak poprzedni, myślałam ze to będzie swiąteczna książka ;) szok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tyle książek do czytania w najbliższym czasie, że nawet gdybym chciał to nie przeczytałbym tej książki. A nie trafia ona w moje gusta ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez myślałam, że to coś świątecznego, a tu niespodzianka, mam nadzieję, że warta przeczytania, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładka bardzo ładna, treść wydaje mi się ciekawa, ale raczej nie znajdę na razie czasu na przeczytanie tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym przeczytać tą książkę. :)

    Pozdrawiam,
    lunafisher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię książek zimowo-świątecznych, bo po prostu są zbyt przesłodzone :/


    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Pełna kulturka

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znalazłam nic co przekonałoby mnie do przeczytania tej książki, ale nigdy nie mówię nigdy :)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja szukam właśnie czegoś świątecznego, ale to chyba jednak nie będzie ta książka, choć brzmi całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że mogłaby mi się spodobać :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight