Podsumowanie października

Witam, jeszcze nigdy nie robiłam podsumowania miesiąca, ale przez to, że nie wrzucam recenzji wszystkich książek jakie czytam, postanowiłam się pokusić o podsumowanie. 
Przeczytałam 6 książek:
 





  1.  "Sobowtór" Tess Gerritsen, 400 stron, 5/5 gwiazdek 
  2. "Ściśle tajne" Alex Kava, 336 stron, 3/5 gwiazdek 
  3. "Ósmy cud świata" Magdalena Witkiewicz, 340 stron, 5/5 gwiazdek 
  4. "Grawitacja" Tess Gerritsen, 384 stron, 3/5 gwiazdek 
  5. "Piętno Midasa" Agnieszka Lingas-Łoniewska, 360stron, 5/5 gwiazdek
  6. "Ciotka Poldi i sycylijskie lwy" Mario Giordano, 400 stron, 4/5 gwiazdek 

Razem 2200 stron, co daje 71 stron dziennie.
Nie jest dobrze, ale nie jest też źle.W październiku kilka książek zaczynałam czytać i ich nie skończyłam bo mi w nich coś nie pasowało. Dlatego też w listopadzie będę czytała to co ja chcę a nie to co wciska mi pani z biblioteki. 
Miłego dnia Wam życzę!

Komentarze

  1. Bardzo ładny wynik

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej, ale niezły wynik

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja w październiku przeczytałam 20 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, ja nie wiem czy kiedykolwiek w miesiąc aż tyle przeczytałam.

      Usuń
  4. Bardzo ładny wynik, u mnie w tym miesiącu 5,ale jest w nich "To", które zajęło więcej czasu niż reszta:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nigdy nie czytałam żadnej książki Stephena Kinga, a mam bardzo wielką ochotę właśnie na "To".

      Usuń
  5. Fajny wynik :)))) no i robisz przepiekne zdjecia ksiazek! zostaje na dluzej! Obserwuje.
    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, raz wena do zdjęć jest a innym razem jej brak ;)
      Bardzo mi miło, ja też Cię zaobserwowałam.

      Usuń
  6. Bardzo fajne podsumowanie miesiąca :) idziesz jak burza! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku i życzę zaczytanego listopada! :*
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Skuszę się chyba na książkę Magdy Witkiewicz, jej ostatnia bardzo mi się podobała, mam nadzieję, że ta też spełni oczekiwania, pozdrawiam Asia z ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezły wynik! Oby tak dalej! :) Ja w październiku przeczytałam 9 książek, co dla mnie jest bardzo dużą ilością.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyników, mam nadzieję, że w listopadzie będzie jeszcze więcej :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Książek

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, a za "Piętno Midasa" koniecznie muszę chwycić i ta okładka! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dotychczas przeczytałam tylko jedną książkę Tess Gerritsen, ale byłam zachwycona i chcę więcej:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry wynik, nie ma co narzekać, mi w październiku udało się przeczytać tylko 8 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulację wyniku i życzę zaczytanego miesiąca.
    Serdecznie pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam "Sobowtóra" i podobał mi się :) Ciekawi mnie ta książka M. Witkiewicz.

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest całkiem dobry wynik:) I widzę, że książki całkiem w moim stylu;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety, ale książki są mi obce i prawdopodobnie takie pozostaną

    OdpowiedzUsuń
  18. 6 książek w miesiacu to według mnie świetny wynik bo ogólnie nie jestem zwolenniczka czytania 10+ książek miesiecznie :)

    Z tych pozycji czytałam tylko Kavę i mi sie podobała, bo uwielbiam tą autorkę :)

    Pozdrawiam,
    https://the-bookish-dance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobry wynik, sama przeczytałam 6 książek. Nie znam książek, które przeczytałaś, pora nadrobić zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Bardzo dobry wynik, ja przez uczelnie nie mam za wiele czasu. :(

    Pozdrawiam,
    https://lunafisher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kojarzę, ale nie czytałam żadnej. Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Cuuudowne zdjęcia!
    I oczywiście gratuluję wyniku!
    Dominika z Zaczytana D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight