"Wciąż Cię widzę" Daniel Waters


Od czasu Wydarzenia świat nawiedzają duchy. Zwykle zjawy nie przeszkadzają Veronice. Niestety zjawy przybierają na sile. Kiedy Veronica i jej przyjaciel Kirk próbują wyjaśnić to zjawisko, dokonują przerażającego odkrycia. Nauczyciel Veroniki Bittner nie godzi się z faktem, że jego zmarła córka nie powróciła tak jak inni. Wierzy, że Eva potrzebuje ciała, by znów znaleźć się na tym świecie, a jego uczennica Veronica idealnie nadaje się do tego celu. A nawet jeśli się myli, będzie tylko kolejnym duchem…



Dzień dobry dzisiaj przychodzę do Was z książką Wciąż Cię widzę Daniela Waters'a. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z książkami tego autora, więc nie wiedziałam czego mogę się do końca spodziewać. 
Jeśli mam być szczera książka od początku mnie nie wciągnęła, jakoś ciężko było mi się wczytać. Do samego końca nurtowała mnie sprawa  "wydarzenia", co też takiego się stało, że w mieście miedzy żywymi ludźmi zaczęły pojawiać się duchy. Niestety nie dostałam odpowiedzi, ale reszta historii jest do przewidzenia i nie mówię tutaj o tym, że czytelnik może się łatwo domyślić, tylko w jaki sposób książka została napisana. Mam tu na myśli to, że książka w dużym stopniu mówi nam jaka sytuacja jest od początku, opowiada nam o tym jak główne postaci próbują znaleźć rozwiązanie czegoś co my czytelnicy już wiemy. 

Bohaterowie wydają się tacy nijacy, nie polubiłam Veroniki, niestety była kapryśną nastolatką, którą naskakuje na swojego chłopaka, bo nie przyjechał po nią do pracy. Kirk to miły koleś, ale brakowało mi w nim tego czegoś. Najciekawsza wydawała się Janine ze swoim strachem przed duchami, jednak autor nie pozwala poznać nam jej lepiej. 

Książka nie jest zła, fabuła ma fajny złowieszczy styl, jednak nie trafiła do końca w mój gust czytelniczy, dlatego też daje jej tylko 2/5 ⭐

Wydawca: Wydawnictwo Dolnośląskie 
Data wydania: 30 stycznia 2019 
Oryginalny tytuł: Break My Heart 1,000 Times 
Liczba stron: 304
Moja ocena: 2/5⭐

Komentarze

  1. Mam tę książkę na swoim stosiku, ale jeszcze nie czytałam.. Ciekawe jaka będzie moja opinia :O

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight