Podsumowanie czytelnicze września 2018

Hej! 
We wrześniu przeczytałam 9 książek: 






  1. Ostatni oddech, Robert Bryndza, 400 stron, 5/5⭐
  2. Geniusz zbrodni, Chris Carter, 392 stron, 5/5 ⭐
  3. Dziewczyna, która musi uciekać, Casey Watson, 304 stron, 4/5 ⭐
  4. Chemia naszych serc, Krystal Sutherland, 288 stron,4/5 ⭐
  5. Zostawiłeś mi tylko przeszłość, Adam Silvera, 420 stron, 4/5 
  6. Apartament w Paryżu, Guillaume Musso, 400 stron, 4/5⭐
  7. Kiedy wrócę, Agnieszka Lingas-Łoniewska, 304 stron, 3,5/5 ⭐
  8. Podpalacz, Wojciech Chmielarz, 368 stron, 3/5 ⭐
  9. The Upside of  Unrequited, Becky Albertalli, 336 stron, 5/5⭐

Razem 3 212 stron, co daje 107 stron dziennie. Mogę powiedzieć, że wracam do formy czytelniczej z przed wakacji. Jest to bardzo dobry wynik jeśli chodzi o wrzesień, tym bardziej, że chyba przez tydzień nie przeczytałam ani jednej strony, bo miałam niemoc czytelniczą. 
A u Was jak wyglądał wrzesień pod względem czytelniczym? 
Podzielcie się w komentarzach jak Wam szło czytanie. 





Komentarze

  1. Ładny wynik. Ja we wrześniu przeczytałem tylko osiem książek. Jakbyś chciała to zapraszam do mnie, zobaczysz listę przeczytanych maleństw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wynik:) czytałam z twojej listy jedynie Musso. Książka bardzo mi się podobała

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocne zdjęcie brawo super wynik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight