"Love & Gelato" Jenna Evans Welch


Lina wyruszyła do Włoch tylko po to, by wypełnić wolę umierającej mamy i poznać swego ojca. Cóż to jednak za ojciec, skoro nie było go w jej życiu przez szesnaście lat! Dziewczyna marzy tylko o jednym – o powrocie do USA. Niespodziewanie w jej ręce trafia pamiętnik mamy i Lina zaczyna odkrywać magiczny świat romansów, włoskich dzieł sztuki i sekretnych kulinarnych receptur… W towarzystwie uroczego Rena rusza śladami mamy i ujawnia długo skrywaną rodzinną tajemnicę. Jak się okaże, nic nie jest takie, jakim się wydawało. Nawet ona sama…



Hej, dzisiaj przychodzę do Was z książką z gatunku young adult. Wydawnictwo Dolnośląskie umieściło je w serii: Uwaga Młodość. Tak naprawdę książka była dla mnie mnie wielką niespodzianką, w sensie nawet nie wiedziałam, że ją dostanę. 
W ogóle nie przeszkadzało mi to, że jest to młodzieżówka, czasem warto oderwać się od kryminałów. 
Książkę czytało mi się bardzo szybko i przyjemnie, jest to egzemplarz do przeczytania na raz w jedno wakacyjne popołudnie. 

Historia o poszukiwaniu własnego miejsca  na ziemi, o zrozumieniu przeszłości, o stracie i przede wszystkim o miłości. 
Z całego serca polecam! 
Przez tę książkę mam ogromną ochotę pojechać do Włoch i spróbować tych nieziemskich lodów i zobaczyć te wszystkie piękne miejsca. 

Wydawca: Wydawnictwo Dolnośląskie 
Data wydania: 4 lipca 2018 
Seria: Uwaga Młodość 
Liczba stron: 328
Moja ocena: 4/5

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight