"Dobra matka" Małgorzata Rogala

Czy wiesz, co może się stać, gdy nie pilnujesz swojej prywatności?


W Lesie Kabackim zostaje zastrzelona młoda kobieta, matka kilkuletniej dziewczynki. Niedługo po tym w podobnych okolicznościach ginie druga kobieta – także matka. Obie ofiary nieustannie dzieliły się prywatnością swoją i swoich dzieci. Tuż przed śmiercią każda z nich otrzymała tajemniczą wiadomość o treści „bądź dobrą matką”.

Policjanci Agata Górska i Sławek Tomczyk prowadzą skomplikowane i wielowątkowe śledztwo, podczas którego odkrywają wiele brudnych tajemnic sprzed lat. Poza schwytaniem seryjnego mordercy starsza aspirant Agata Górska będzie musiała zmierzyć się także ze swoją przeszłością…

Intrygujący i niezwykle wciągający kryminał, od którego trudno się oderwać.


Cześć Wam, dzisiaj przychodzę do Was z książką Dobra matka Małgorzaty Rogali. Nie czytałam nigdy żadnej książki napisanej przez autorkę, a że byłam u znajomej na kilka dni, a książka leżała na półce i sama się prosiła o przeczytanie, to stało się! 

Nie wiedziałam, że jest to drugi tom z cyklu Agata Górska i Sławek Tomczyk dopiero w trakcie czytania zorientowałam się, że mam do czynienia z serią po nawiązaniach do poprzedniej części. 

Pomysł na książkę dość trafiony, przecież to prawda, że czasem ludzie przesadzają z dzieleniem się swoim życiem na portalach społecznościowych.  Bardzo szybko się czytało, akcja szybko się rozwijała, czasem nawet miałam wrażenie, że ciut za szybko. Chodzi mi o to, że śledczy znajdowali jakieś poszlaki i podejrzany od razu się przyznawał do winy. Mam wrażenie, że jakoś za szybko i za łatwo poszła sprawa. 
Książka różniła się nieco od twórczości zagranicznych autorów. Przykładowo policja poszła przesłuchiwać sąsiadów, po zadaniu pytania od razu padała odpowiedź, że ta i ta osoba została zabita. Podczas rozmowy ze swoim facetem, nagle nie może rozmawiać o sprawie, bo obowiązuję ją tajemnica zawodowa, ale potencjalnym świadkom może powiedzieć o co chodzi. Właśnie to mnie drażniła. 
Jednak książka ogólnie na plus. 
Jeśli będę miała możliwość to z pewnością zapoznam się z resztą książek z tej serii. 


Wydawca: Czwarta Strona 
Data wydania: 15 czerwca 2016
Seria: Agata Górska i Sławek Tomczyk 
Liczba stron: 351
Moja ocena: 4/5

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight