"A ja żem jej powiedziała..." Katarzyna Nosowska

A ja żem jej powiedziała... – ta książka to petarda.

Wydawało się, że nic już nas nie zaskoczy w internecie. I wtedy pojawiła się ona. Śmieszna gęba, która mówi mądrze o życiu. Prosto, zwięźle, szczerze i bez owijania w bawełnę. Ze zrozumieniem, bez pouczania. Mówi o show-biznesie, celebrytach, współczesnych snobizmach, fobiach i modach. Tylko kilka zdań, a jest w tym ciepło, doświadczenie i życiowa mądrość. 


Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z książką mojej guru, Katarzyny Nosowskiej A ja żem jej powiedziała... zanim napiszę co myślę o książce, najpierw przybliżę Wam sylwetkę samej Katarzyny. 

Katarzyna Nosowska ur. 1971 r. w Szczecinie - polska piosenkarka, autorka tekstów, wokalistka zespołu rockowego HEY, laureatka pierwszej edycji Paszportów "Polityki". Zdobyła 22 Fryderyki - to prawdziwy rekord! Wydała 19 płyt z zespołem HEY i 6 albumów solowych. Publikowała felietony w miesięcznikach "Filipinka" i "Zwierciadło". W stacji radiowej Roxy FM prowadziła autorską audycję "Tranzytem do niebytu". W 2013 roku została odznaczona Złotym Krzyżem Zasługi. 
Mówi o sobie: "Mam ambicję korzystać z niezbywalnego prawa do samodzielnego decydowania o tym, co przystoi, a co nie przystoi kobiecie w moim wieku". 

Kaśkę znam i kocham nie od dziś, uwielbiam ją za jej poczucie humoru, skromność i ogromną mądrość. Zaczęłam słuchać HEY mając 16 lat, także moja miłość trwa już 13 lat. Jak zobaczyłam jaką mądrą i skromną kobietą jest Nosowska i jakie teksty pisze, przepadłam 💜

Domyślałam się, że śledząc instagram Kaśki, czytając książkę nie dowiem się niczego nowego, ale jako fanka musiałam ją mieć i przeczytać. 

Książka jest pięknie wydana, okładka przyciąga wzrok od pierwszego spojrzenia. 
Nie jest to typowy poradnik, biografia ani nic takiego, w sumie ciężko określić jaki to gatunek. Po prostu przemyślenia Kaśki na temat otaczającego nas świata spisane na kartkach. W książce przeczytamy o menopauzie, starości, nagości. O diecie i zastyganiu w galarecie, o wychowaniu dzieci. Książka jest napisana w sposób zabawny, lekki i przyjemny w odbiorze. 

Czy polecam? 
Jak najbardziej! 

Data wydania: 23 maja 2018 
Wydawca: Wielka Litera
Liczba stron: 208 
Moja ocena: 5/5 



Komentarze

  1. Ostatnio ta książka mnie prześladuje i pewnie namówiła by mnie na bliższe sięgnięcie po nią gdyby nie, delikatnie mówiąc duża ilość tych które chcę przeczytać [a właściwie powinienem], w najbliższym czasie.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie Kasię więc sięgnięcie po tę książkę to kwestia czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham filmiki tej pani na ig :")

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba tylko ja nie znam owej Pani, ale niestety do książki mnie nie ciągnie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie przepadam za Kasią :) a książka mnie prześladuje i coraz bardziej zniechęca, zamiast zachęcać ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight