"Scrappy Little Nobody" Anna Kendrick

Cześć Wam, dzisiaj przychodzę do Was z moją pierwszą książką przeczytaną w języku angielskim. W sumie to bardzo sobie ułatwiłam czytanie, bo miałam też audiobook czytany właśnie przez Anne. Słuchałam jak czyta i śledziłam tekst wzrokiem. Musiałam sobie jakoś poradzić, bo jako osoba, która miała rozszerzony niemiecki a tylko jedną godzinę angielskiego w tygodniu w szkole i do tego co roku zmieniał się nauczyciel i zaczynał od podstaw, to nie wiedziałam jak się czyta w ogóle niektóre słowa. Za to dość sporo rozumiem z mowy dzięki uzależnieniu na studiach od seriali z polskimi napisami. 
Dlaczego akurat ta książka? Ebook miałam już dawno, później koleżanka poratowała mnie audioobkiem i jakoś poszło. No i nie ukrywam, że bardzo lubię Anne.
Dobra przejdźmy do konkretów. 


A collection of humorous autobiographical essays by the Academy Award-nominated actress and star of Up in the Air and Pitch Perfect.

Even before she made a name for herself on the silver screen starring in films like PitchPerfect, Up in the Air, Twilight, and Into theWoods, Anna Kendrick was unusually small, weird, and “10 percent defiant.”

At the ripe age of thirteen, she had already resolved to “keep the crazy inside my head where it belonged. Forever. But here’s the thing about crazy: It. Wants. Out.” In Scrappy Little Nobody, she invites readers inside her brain, sharing extraordinary and charmingly ordinary stories with candor and winningly wry observations...

Wole wstawić w języku angielskim, bo jak bym Wam przetłumaczyła to nikt by nie zrozumiał. 



Książkę mi się na prawdę dobrze czytało/słuchało, do tego głos samej Anny i ekspresja wypowiedzi dużo dała. Anna w książce opowiada o historiach ze swojego życia zaczynając od dzieciństwa, o swoich chłopakach a kończąc na Hollywood. Uwielbiam jej poczucie humoru i podejście do życia. Nie raz śmiałam się na głos, co siostra komentowała krzywym spojrzeniem. Uwielbiam historię z jej dzieciństwa kiedy to kłóciła się z wielkim rosyjskim mężczyzną jak wypowiada się jej imię. Przez to, że miałam audobiook ciągnęło mnie do książki niesamowicie. Chciałam się dowiedzieć o czym tym razem opowie. Kocham jej szczerość, kiedy bez ogródek opowiadała jak nie raz była zjarana. Czy też poszła na Spirit Awards w 2008 naćpana lekami, bo czterdzieści pięć minut wcześniej opuściła szpital po usunięciu cysty. Albo historia o pogrzebie jej babci, to chyba jedyny rozdział w którym była poważna. Jedynie czego żałuje to tylko napomknięcie o filmie "Pitch Perfect", który ja osobiście uwielbiam. 
Anne Kendrick albo się kocha, albo się jej nienawidzi. Ja należę do tej pierwszej grupy osób. Książkę jak najbardziej polecam. 

Data wydania: 15 listopada 2016 
Liczba stron: 304 
Wydawca: Touchstone 
Moja ocena: 5/5 


Komentarze

  1. A dla mnie Anna jest neutralna, muszę powtórzyć seans "Pitch Perfect". :)
    Pozdrawiam,
    Luna Fisher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio oglądałam nie wiem już po raz który. Uwielbiam 1 część, i ciągle trzecia jest przede mną.

      Usuń
  2. Fajnie że się skusiłaś, co jak co ale język najlepiej szlifować właśnie przez używanie go - nawet jeśli po prostu się go słucha :) Ja nie przepadam za Anną jako aktorką ale bardzo lubię jej głos - uwielbiam Trolls!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że najlepiej szlifować używając go, dlatego też wole oglądać filmy czy seriale z napisami.
      A co do jej głosu, prawda świetnie śpiewa.

      Usuń
  3. Wiesz, po angielsku czytałem tylko ostatnią część Harrego Pottera, czekając na jego polską premierę. Od tego czasu w ogóle w innych językach niż polski nie czytam. Przydałoby się kiedyś do tego wrócić ale to byłoby trudne z racji dość długiego czasu nie używania języków.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto kiedyś spróbować powtórnie zacząć czytać w innym języku niż polski.

      Usuń
  4. Anne jest świetna! A ksiażki raczej nie dam rady sama przeczytać w oryginale, wiec poczekam aż może jakieś wydawnictwo zainteresuję się tą pozycją i ją wyda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli któreś z wydawnictw pokusi się o wydanie jej w języku polskim, to pewnie też ją kupię żeby sprawdzić ile zrozumiałam ;)

      Usuń
  5. Film "Pitch Perfect" uwielbiam, ale aktorka jest mi obojętna ;)
    Gratuluje pierwszej książki po angielsku ;*

    Pozdrawiam,
    https://mieszkajaca-miedzy-literami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widziałam ją w "Zmierzchu", wydaje się bardzo pozytywną osobą, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Co uświadamia mi, że zapomniałam języka angielskiego :P czas do niego wrócić ;) a co do książki - świetnie się czyta Twoje recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Pierwsze koty za płoty :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Annę <3 muszę nabyć tę książkę jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po angielsku zwykle czytam tylko opowiadania, ale chętnie przeczytałabym też i całą książkę :) ale jeśli miałabym wybierać, to na pewno nie tę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję. Sama czytam po angielsku i dla mnie to sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba w ogóle nie kojarzę tej Pani, a może po prostu nie pamiętam :-p

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo, ja czytam regularnie po angielsku i z kazda ksiazka jest duzo latwiej :) Chociaz sa autorzy po ktorych dalej boje sie siegac;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś mnie ona nie przekonuje :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight