"Dwanaście niedokończonych snów" Natasza Socha


Zimowy wieczór jest senny, magiczny i pełen cudów. Jak życie…

Momo ma dwadzieścia osiem lat i żyje w gorsecie własnych ograniczeń. Nie pije kawy, nie patrzy ludziom w oczy, nie kupuje kolorowych ubrań, boi się podróżować. Ma za sobą nieudane małżeństwo i skomplikowane relacje z ojcem. Jej światem jest sztuka – Momo projektuje biżuterię i meble z recyklingu.

I wtedy pojawiają się sny. Są jak pomost łączący noc z dniem. Próbują jej coś powiedzieć, kłują palcem, puszczają oko. Stają się pośrednikiem między Momo a prawdziwym światem, który ją otacza. Wyznaczają jej kolejne zadania, które musi wypełniać, żeby pójść dalej. Czas kończy się wkrótce...

Kim jest osoba, na którą podświadomie czeka?


Dosłownie przed chwilą skończyłam czytać tę książkę. I szczerze mówiąc po "Biurze przesyłek niedoręczonych" miałam większe oczekiwania wobec tej części. Trochę czytałam ją na siłę żeby skończyć i dowiedzieć się kim jest mężczyzna w zielonym swetrze. Dowiedziałam się, dobrze, ale i tak  czuje niedosyt, co dalej? Momo mnie nudziła ze swoimi snami. Ja rozumiem jest artystką i w ogóle ale jakoś za nią nie przepadam. Mila też wydawała mi się jakaś nijaka w tej części. Za to Rebeka nadrobiła za wszystkie postaci w książce. Tą kobietę polubiłam od razu. Nigdy nie lubiłam historii w szkole a mając taką  nauczycielkę myślę, że byłby to mój ulubiony przedmiot. Z chęcią poznałabym dalsze losy Rebeki, może autorka kiedyś pokusi się o napisanie książki tylko o Rebece. 
Podsumowując, mało było Świąt jak dla mnie, trochę się nudziłam. Nie wiem sama czy polecam czy nie. Po następne książki autorki na pewno sięgnę i mam nadzieje, że się nie rozczaruje. 

Data wydania: 25 października 2017
Liczba stron: 304
Wydawca: Wydawnictwo Pascal 
Moja ocena: 3/5 





Komentarze

  1. Czy możemy na chwilkę się zatrzymać i pozachwycać się okładką? Ona przywraca mi wiarę w poczucie estetyki polskich wydawców :D
    Mam zamiar przeczytać tą książkę w okresie tak zwanym 'przedświątecznym' - nigdy nie czytałam niczego Sochy więc nie mam porównania także liczę na to że się nie zawiodę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą! Okładka urocza :D Też mam ochotę, by tę książkę przeczytać

      Pozdrawiam
      #Paula
      http://zniewolone-trescia.blogspot.com/

      Usuń
  2. Mi również bardzo podoba się ta okładka. Szkoda, że ta książka nie jest bardziej klimatyczna, ale może jednak po nią sięgnę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba dam szansę tej książce! :)

    Pozdrawiam,
    lunafisher.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie mam bardzo dużo książek do przeczytania w najbliższym czasie tak więc podaruje ją sobie.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka bardzo mi się podoba, ale nie ciągnie mnie specjalnie do świątecznych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka jest GENIALNA.. mogłabym się patrzeć i patrzeć..
    Co do treści, nie wiem czy to idealna książka dla mnie :(
    Lubie Twoje szczere recenzje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię typu książek, ale życzę Ci dalszego miłego czytania <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię świąteczne książki, ale tę chyba sobie podaruję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszędzie masa książek świątecznych, nie do końca rozumiem dlaczego jest na nie taki szał, niestety to nie książka dla mnie :/


    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Pełna kulturka

    OdpowiedzUsuń
  10. Te świąteczne okładki kuszą z każdej strony ! Ta pozycja jednak nie do końca mnie przekonuje:(
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcie! :) Ale ta książka jakoś mnie nie rusza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam twórczości autorki, ale najbardziej zapamiętałam ją z "Apteki marzeń" i raczej od tej właśnie pozycji chciałabym zacząć swoją przygodę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam nic tej autorki i jakoś nie mam w planach nadrabianie tego :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Kojarzę autorkę ale nie miałam jeszcze okazji przeczytać jej książek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight