„Piętno Midasa” Agnieszka Lingas-Łoniewska



Brudne podwórka wrocławskiego Trójkąta Bermudzkiego... Chłopak, który urodził się w niewłaściwej rodzinie i człowiek, który dał mu szansę. Tylko… na co?

Jakub Rojalski, zabójczo przystojny pasjonat fotografii, podczas przyjęcia weselnego poznaje inspektor Karolinę Linde, szefową wydziału śledczego wrocławskiej policji. Kobieta jest sfrustrowana i przemęczona, ponieważ dochodzenie w sprawie płatnego zabójcy utknęło w martwym punkcie, tymczasem Midas uśmierca kolejne ofiary. Wbrew woli obojga jednorazowy incydent powoli zamienia się w romans, a Jakub uświadamia sobie, że nie potrafi dłużej żyć, tłumiąc w sobie wszelkie emocje. Jednocześnie w jego życiu pojawia się Anka, magister farmacji i maltretowana żona gangstera, marząca o zemście na mężu. Któregoś dnia okazuje się, że Jakub potrafi jej pomóc…



Jestem Midas. Do widzenia.
Karma to suka.



TA KSIĄŻKA MA DWA ALTERNATYWNE ZAKOŃCZENIA. WYBIERZ SWOJE!



Nietypowa historia, nie znałam wcześniej żadnej książki tej autorki, a że pani w bibliotece zaproponowała tą pozycję,  postanowiłam dać jej szansę.  Książką opowiada historię Jakuba Rojalskiego, spokojnego fotografa, nie rzucającego się w oczy mieszkańca bloku. Z jednej strony spokojny mężczyzna nie wadzący nikomu.  Z drugiej strony bezwzględny zabójca na zlecenie, nazywany Midasem, którego wszyscy się boją.  Książka zaczęła się ciekawie i bardzo mi się podobała, ale pojawienie się Anki wywołały u mnie myśl „O nie znowu typowe romansidło, on pozna ją. Zakochają się w sobie, on uwolni ją z rąk brutalnego męża i będą żyli długo i szczęśliwie” Na szczęście losy z Anką potoczyły się inaczej i to jest wielki plus tego wątku.  Trochę denerwowała mnie historia miłosna z Karoliną, no ale cóż na czymś ta książka musiała się oprzeć żeby było ciekawie. Bardzo spodobał mi się pomysł dwóch alternatywnych zakończeń,  na początku miałam wątpliwości które podobało mi się bardziej. Ale teraz już wiem, że epilog numer 2 był dla mnie tym właściwym zakończeniem. Nie wiecie o jakim zakończeniu mowa ? Nie pozostaje Wam nic innego jak sięgnąć po tę książkę. Mi podobała się bardzo i mam zamiar sięgnąć po więcej książek tej autorki.


Data wydania: 10 czerwca 2016 
Liczba stron: 360
Wydawca: Novae Res
Moja ocena: 5/5

Komentarze

  1. Autorzy nieznani, czy raczej mało znani mają u mnie już na początku mały plusik [ale o tym może kiedyś napiszę]. A ta książka ciekawi mnie dodatkowo umiejscowieniem. Dlatego prawdopodobnie kiedyś ją przeczytam, ale nic nie obiecuje.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa zakończenia? Naprawdę ciekawe rozwiązanie, pozdrawiam, Asia z ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi mega interesująco :) powaznie! muszę się zapisuje. Dobry pomysł na prezent :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi intrygująco! Zwłaszcza te dwa zakończenia do wyboru. Z czymś takim jeszcze nigdy się nie spotkałam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna okładka i ciekawa recenzja bardzo mnie zachęciła do sięgnięcia po tę pozycję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele słyszałam o pani Agnieszce, choć nie ciągnęło mnie do jej książek, myślę, że jak będę chciała zacząć przygodę z jej twórczością to zacznę od tej książki :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ świetna okładka!!! Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio się bardzo nie polubiłam z tym wydawnictwem xD no cóż... może się skuszę i dam im szansę
    Weni

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziwne, że nie słyszałam k tej książce :o dodaję na listę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm ciekawa opcja z tymi dwoma zakończeniami, może sama się przekonam które bardziej mi się spodoba :)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro tak polecasz, to czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. W końcu mogę powiedzieć, że kojarzę jakąś polską autorkę.
    Wprawdzie nie czytałam jej książek, ale widziałam z nią wywiad prawdopodobnie w jakimś porannym programie.
    Jestem bardzo ciekawa tej książki i mam nadzieję, że się na niej nie zawiodę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight