"Zaginieni" Patricia Gibney

Dół, który wykopali, miał mniej niż metr głębokości. Maleńkie ciało spoczywało w białym worku po mące. Trzy pary przerażonych oczu przyglądały się tej scenie z okna na trzecim piętrze. Chłopiec siedzący w środku odezwał się, nie odwracając wzroku: Ciekawe, które z nas będzie następne?


Kiedy w katedrze zostaje odnalezione ciało kobiety, a drugie, tym razem młodego mężczyzny, zawisa na drzewie przed jego domem, detektyw inspektor Lottie Parker rozpoczyna śledztwo. Oba ciała mają na nogach charakterystyczny, nieudolnie wykonany tatuaż. Niewątpliwie ofiary coś łączyło. Ale co? Trop prowadzi Lottie do Domu św. Angeli, dawnego przytułku dla dzieci, z którym wiąże się mroczna przeszłość rodziny inspektor Parker. Teraz to sprawa osobista. Podczas gdy Lottie zaczyna dostrzegać związek pomiędzy nowymi zbrodniami a morderstwami sprzed dziesięcioleci, znika bez śladu dwóch nastolatków. Lottie musi wytropić zabójcę, nim ten uderzy ponownie, ale czy tym samym nie narazi swoich dzieci na śmiertelne niebezpieczeństwo? Wkrótce Lottie stanie twarzą w twarz z szaleńcem, który ma zdecydowanie inne niż ona pojęcie sprawiedliwości.


Cześć Wam! Dzisiaj przychodzę do Was z książką Zaginieni Patrycii Gibney.
Już sam opis bardzo mnie zaciekawił, wiedziałam że ta książka jest dla mnie. Nie myliłam się, akcja rozwija się już na pierwszych stronach, co dla mnie jest plusem, bo w niektórych książkach trzeba czekać na zabójstwo, a tutaj od razu je dostajemy i mnie to wciągnęło. 

Jest to znakomity debiutancki thriller Patrycii Gibney, dobrze przemyślana, dobrze napisana historia o znęcaniu się nad dziećmi w kościele, morderstwach i planowaniu korupcji przez urzędników. 

Książkę czyta się bardzo szybko, wciąga od pierwszych stron. Lottie to świetna główna bohaterka, matka trójki nastolatków, wdowa, pijąca za dużo, nie mająca czasu dla swoich dzieci. Pomimo jej wielu wad, ja ją polubiłam. 

Jest to pierwsza książka z cyklu o Lottie Parker, ja nie mogę się już doczekać dalszych losów. Mam nadzieje, że ta seria mnie nie zawiedzie. 
Gorąco polecam tę książkę każdemu, kto lubi ten gatunek. 


Data wydania: 25 kwietnia 2018
Wydawca: NieZwykle
Tytuł oryginalny: The Missing Ones
Cykl: Lottie Parker
Liczba stron: 420
Moja ocena: 4/5

Za egzemplarz serdecznie dziękuje: 



Komentarze

  1. Ale klimatyczne zdjęcie! Chyba się skuszę na ten thriller, skoro go chwalisz :)

    Pozdrawiam,
    Książkowa Przystań

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fotaaa! Kurcze, juz gdzieś pisałam, że okładka przyciąga uwagę, ponieważ Albatros wydaje w podobny sposób książki z serii o Katie - kobieta w czerwonym płaszczu na środku okładki. Trochę ściągnięte.
    Aczkolwiek co do treści - może się mi spodobać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia o zbieżności okładek.

      Usuń
  3. Ooo, to coś dla mnie, uwielbiam takie klimatyczne książki :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/05/przedpremierowo-ja-chyba-zwariuje-agata.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie to zapisać i wrzucić w wolnej chwili na półkę w czytniku ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę czytać niebawem i już nie mogę się doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę dość kontrowersyjne tematy porusza :O Ale że lubie czytać książki, że kościoły mają jakiś swój udział, to będę mieć ją na uwadze! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Książkę mam w planach, a Tobie gratuluję mega zdjęcia *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcie <3
    Mnie ta książka również kupiła i mną wstrząsnęła. Nie mogę się doczekać dalszych losów inspektor ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam jej jeszcze, ale mam w planach. Wydawnictwo szaleje z nowościami! Same dobre opinie zbiera ta książka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super książka! Tyle mogę powiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna dobra opinia o tej książce, mam na nią wielką ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight