Podsumowanie czytelnicze stycznia 2018

Cześć Wam!
Przyszedł czas na podsumowanie stycznia. 
Przeczytałam 12 książek. 











  1. "Quidditch przez wieki" J.K. Rowling, 144 stron, 3/5 gwiazdek 
  2. "Harry Potter i kamień filozoficzny" J.K.Rowling, 320 stron, 5/5 gwiazdek 
  3. "Harry Potter i komanta tajemnic" J.K.Rowling, 341 stron, 5/5 gwiazdek
  4. "Harry Potter i więzień Azkabanu" J.K.Rowling, 435stron, 5/5gwiazdek 
  5. "Harry Potter i Czara Ognia" J.K.Rowling, 734 strn, 5/5gwiazdek 
  6. "Dom na klifie" Monika Szwaja, 272 stron, 5/5 gwiazdek 
  7. "Harry Potter i Zakon Feniksa" J.K.Rowling, 870 stron, 5/5 gwiazdek 
  8. "Harry Potter i książę półkrwi" J.K.Rowling, 652 stron, 5/5 gwiazdek 
  9. "Harry Potter i Insygnia Śmierci", J.K.Rowling, 759 stron, 5/5 gwiazdek 
  10. "Scrappy Little Nobody" Anna Kendrick, 275 stron, 5/5 gwiazdek 
  11. "Terapia" Kathryn Perez, 386 stron, 4/5 gwiazdek  
  12. "Kim do diabła, jest Anita?" Wanda Szymanowska 193 stron, 4/5 gwiazdek 

Razem 5 381 stron, co daje średnio 173 strony dziennie. Nie jest źle. Powiedziałabym nawet, że jest bardzo dobrze. Zobaczymy jaki będzie luty.
 A Wy ile przeczytaliście w styczniu? 











Komentarze

  1. Bardzo dobry wynik! U mnie w styczniu nie było najlepiej, bo przeczytałam 4 książki, a stosik książek miałam większy. Może w tym miesiącu nadrobię zaległości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieły wynik, u mnie było to tylko 8 książek ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba ktoś tu lubi Harrego Pottera ;)
    W piątek w TV będzie następna część - tak apropo ;)

    A co do podsumowania, świetnie Tobie poszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go nie lubię, ja go kocham <3
      Wiem, że leci w tv, mam to pod kontrolą.

      Usuń
  4. Harry Potter! Uwielbiam wracać do tej serii, poza tym wciąż pamiętam wiele tekstów z poszczególnych tomów, ech, dawno nie czytałam HP, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje świetny wynik i jak widzę Potter rządzi <3
    Mi się udało przeczytać 6 książek i też jestem bardzo zadowolona ;)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna zabieram się za Pottera, ale zawsze jest kurczę coś ważnego. Świetny wynik, oby luty był jeszcze lepszy :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Pełna kulturka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku Harry! <3 dawno do niego nie wracałam i muszę to zmienić... <3

    OdpowiedzUsuń
  8. HP rządził w styczniu widzę :D Mi udało się przeczytać 11 książek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu widzę tu kolejnego potterhead'a ;D witaj wśród nie-mugoli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne fotki! I wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight