Czytelnicze podsumowanie grudnia
Czas na kolejne podsumowanie czytelnicze miesiąca.
W grudniu przeczytałam 15 książek:
1. "Pudełko z marzeniami" Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński, 350 stron, 5/5 gwiazdek
2. "Ciapek" Wanda Szymanowska, 30 stron, 5/5 gwiazdek
3. "Lardżerka" Wanda Szymanowska, 126 stron, 4/5 gwiazdek
4. "Pensjonat pod świerkiem" praca zbiorowa, 312 stron, 2/5 gwiazdek
5. "Wieczór taki jak ten" Gabriela Gargaś, 374 stron, 5/5 gwiazdek
6. "Wszystko wina kota" Agnieszka Lingas-Łoniewska, 360stron, 5/5 gwiazdek
7. "Ale Siódmego Anioła" Renata Kosin, 380 stron, 3/5 gwiazdek
8. "Wędrowne ptaki" Karolina Wilczyńska, 316 stron, 4/5 gwiazdek
9. "Zakochaj się Julio" Natalia Sońska, 301 stron, 4/5 gwiazdek
10. "Duchy Jeremiego" Robert Rient, 296 stron, 5/5 gwiazdek
11. "Do trzech razy śmierć" Alek Rogoziński, 328stron, 4/5 gwiazdek
12. "Cud chłopak" R.J. Palacio, 416 stron, 5/5 gwiazdek
13. "Smak świeżych malin" Izabela Sowa, 192 stron, 5/5 gwiazdek
14. "Cierpkość wiśni" Izabela Sowa, 215 stron, 5/5 gwiazdek
15. "Herbatniki z jagodami" Izabela Sowa, 224 stron, 5/5 gwiazdek
Razem 4 220 stron, co daje 136 stron dziennie. Nie było tak źle, zważając na święta. Brawo JA!
Podsumowanie dodaje już dziś bo przyjaciółka przyjeżdża na Sylwestra dzisiaj więc raczej nie przeczytam już ani jednej książki w tym miesiącu.
W grudniu przeczytałam 15 książek:
1. "Pudełko z marzeniami" Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński, 350 stron, 5/5 gwiazdek
2. "Ciapek" Wanda Szymanowska, 30 stron, 5/5 gwiazdek
3. "Lardżerka" Wanda Szymanowska, 126 stron, 4/5 gwiazdek
4. "Pensjonat pod świerkiem" praca zbiorowa, 312 stron, 2/5 gwiazdek
5. "Wieczór taki jak ten" Gabriela Gargaś, 374 stron, 5/5 gwiazdek
6. "Wszystko wina kota" Agnieszka Lingas-Łoniewska, 360stron, 5/5 gwiazdek
7. "Ale Siódmego Anioła" Renata Kosin, 380 stron, 3/5 gwiazdek
8. "Wędrowne ptaki" Karolina Wilczyńska, 316 stron, 4/5 gwiazdek
9. "Zakochaj się Julio" Natalia Sońska, 301 stron, 4/5 gwiazdek
10. "Duchy Jeremiego" Robert Rient, 296 stron, 5/5 gwiazdek
11. "Do trzech razy śmierć" Alek Rogoziński, 328stron, 4/5 gwiazdek
12. "Cud chłopak" R.J. Palacio, 416 stron, 5/5 gwiazdek
13. "Smak świeżych malin" Izabela Sowa, 192 stron, 5/5 gwiazdek
14. "Cierpkość wiśni" Izabela Sowa, 215 stron, 5/5 gwiazdek
15. "Herbatniki z jagodami" Izabela Sowa, 224 stron, 5/5 gwiazdek
Razem 4 220 stron, co daje 136 stron dziennie. Nie było tak źle, zważając na święta. Brawo JA!
Podsumowanie dodaje już dziś bo przyjaciółka przyjeżdża na Sylwestra dzisiaj więc raczej nie przeczytam już ani jednej książki w tym miesiącu.
Ładny miesiąc ;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/
Świetny wynik i bardzo ciekawe tytuły. ;)
OdpowiedzUsuńWidzę, że masz tam 1 pozycję, która mnie interesuje :P
OdpowiedzUsuńKilka pozycji z podsumowania już czytałam :-), super zdjęcia, pozdrawiam
OdpowiedzUsuńNie liczyłam nigdy stron :D ale to zabawny sposób :)
OdpowiedzUsuńŚwietnie poszło :) lepiej niż mi :D
Pozdrawiam!
Gratuluje owocnego miesiąca ;)
OdpowiedzUsuńZazdroszczę takiego dobrego wyniku, ja przeczytałam połowę tego co ty :D
OdpowiedzUsuńBardzo dobry wynik! :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam,
Luna Fisher
Świetny wynik i fantastyczne pozycje :-)
OdpowiedzUsuńZaszalałaś! Gratuluję i zaczytanego stycznia :)
OdpowiedzUsuńBook Beast Blog
Świetny wynik! :)
OdpowiedzUsuńSuper ci poszło! Ja w tym miesiącu byłam bardzoo leniwa i aż się boję liczyć ile udało mi się przeczytać :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam ciepło,
Sara z Pełna kulturka
Ojejku! Świetnie Ci poszło! Gratuluję wyniku kochana!
OdpowiedzUsuń