"Brzydsza siostra. Tylko frajerki liczą na wróżki chrzestne" Sariah Wilson


Wszyscy wiedzą, o co chodzi w tych bajkach. Księżniczka się magicznie upiększa, znajduje księcia i zostawia swoje parszywe siostry przyrodnie na lodzie.

Ale co się dzieje, kiedy to ty jesteś tą brzydką przyrodnią siostrą, a twoja idealna, ładna, inteligentna, a co najgorsze — miła, przyrodnia siostra spotyka się z uroczym przystojniakiem, na którego miałaś oko, od kiedy skończyliście dziewięć lat?

Dziwaczna Mattie Lowe ma duszę artystki, ale dość przeciętne życie. Jej matka skupia się na poniżaniu jej w internecie, a królowa szkolnych korytarzy wydaje się brać z matką udział w zawodach na uprzykrzaniu Mattie żucia. Może być gorzej? Oczywiście! Najładniejsza dziewczyna w szkole, która umawia się z największą miłością Mattie to jej przyrodnia siostra.

Dziewczyna ma dość czekania na swoją wróżkę chrzestną i postanawia wyręczyć ją w zmienieniu jej życia na lepsze. Na początek stanie do wyborów szkolnych, nawet jeżeli po drugiej stronie będzie Jake, jej życiowa miłość.




Dzień dobry, dzisiaj przychodzę do Was z książką Brzydsza siostra. Tylko frajerki liczą na wróżki chrzestne. Sariah Wilson, nigdy wcześniej nie czytałam nic tej autorki. Z krótkiego opisu wiedziałam mniej więcej co mogę znaleźć w książce. 

Ta historia to trochę taka współczesna bajka o kopciuszku z przyrodnią siostrą z roli głównej. Książka ogólnie mi się podobała, to taka opowieść z happy endem. Mimo tego, że szybko mi się ją czytało mam kilka zastrzeżeń. 

Nie rozumiem po co autorka pokazuje jakie relacje ma Mattie z matką, a Jake z ojcem. Jeśli już zaczęła pisać na ten temat, mogła go bardziej rozbudować. A tak wydaje mi się, że było to niepotrzebne i nic nie wprowadzało do historii. Postacie mało opisane i rozwinięte, autorka mogła bardziej je rozbudować, myślę że książka tylko by na tym zyskała. 

Znalazłam też plusy, Mattie polubiłam od samego początku, jest zabawna i odważna. 
Podobało mi się to, że połączyła siły z Ellą, gdzie nigdy bym się tego nie spodziewała po opisie książki. 

Myślę, że historia jest urocza, prosta w sam raz do przeczytania na jeden wieczór żeby poprawić sobie humor. 
Książka idealna dla osób, które szukają prostej lekkiej lektur. 



Wydawca: Kobiece 
Data wydania: 26 luty 2020
Tytuł oryginalny: The Ugly Stepsister Strikes Back
Cykl: The Ugly Stepsister
Lczba stron: 368
Moja ocena: 3/5 ⭐




Komentarze

  1. Ciężko się czyta szare litery na czarnym tle. Serio. Chociaż ja nie ma sokolego wzroku...

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba coś dla mnie do poczytania :) lubię takie proste i lekkie lektury na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie młodzieżówki. Ich problemy są takie odświeżające dla mojego mózgu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi naprawdę ciekawie. Będę ją miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight