"Zawsze i na zawsze" Jenny Han


Ostatni rok nauki w liceum Lara Jean zaplanowała co do dnia. Jej idealny, romantyczny związek z Peterem rozwija się dokładnie tak, jak powinien. Wizja wspólnych studiów sprawia, że dziewczyna nie może się doczekać tego kroku w dorosłość. Wszystko jest perfekcyjne!

Do czasu.

Na Larę Jean i jej rodzinę spada lawina nieoczekiwanych wiadomości. Wszystko, co było zaplanowane w najdrobniejszych szczegółach, trzeba wyrzucić do kosza.

Czy Lara Jean i Peter przetrwają kolejną burzę, która nadciąga nad ich związek? Czy rodzina Song poradzi sobie ze zmianami? I czy każda miłość musi być tak poplątana?


Dzień dobry, wczoraj miała premiera książki Zawsze i na zawsze Jenny Han. Nie znałam wcześniej twórczości autorki, oczywiście słyszałam o Do wszystkich chłopców których kochałam, ale nie oglądałam filmu, ani nie czytałam książki. 
Jednak do premiery trzeciej części staram się bardzo i przeczytałam dwie poprzednie części żeby być na bieżąco z serią. 

Co mogę powiedzieć o książkach? 
To takie typowe młodzieżówki do przeczytania w jeden wieczór, jednak młodzieżówka czy nie, a nie czytało mi się je bardzo dobrze. 
Z reką na sercu przyznaje się, że moją całą sympatię skradła Kitty. Najmłodsza z sióstr Song to taka wyrazista postać z charakterkiem. Lara Jean to trochę taka młoda dziewczyna ze starą duszą. A znowu miałam wrażenie, że Margot zachowywała się jakby połknęła kij od szczotki. 

Dobra, ale wracając od całej trylogii, kupiła mnie. Może trzecia część nie podobała mi się tak jak pierwsza czy druga, ale jestem na tak. Trochę mnie męczyło to czy Lara Jean zostanie z Peterem czy nie. Tak w zasadzie to cała seria jest oparta na tym konflikcie. 
Lara Jean pomału dorasta w tej części, chociaż niektórzy mierzą się z wyborem studiów itd a ona szuka idealnego przepisu na ciastka czekoladowe, to trochę takie WTF!?  
Peter też dojrzewa w tej części i dobrze, bo mają niezły orzech do zgryzienia jeśli chodzi o studia.
 Czy Lara Jean zostawi Petera w imię zasady jej matki i Margot 
"Nie idź na studia, mając chłopaka" 

Czy polecam? 
Tak, ale tylko osobom które lubią młodzieżowe książki. 



Wydawca: Wydawnictwo Kobiece
Data wydania: 13 listopada 2019 
Tytuł oryginalny: Always and Forever, Lara Jean 
Liczba stron: 376
Moja ocena: 3/5⭐


Komentarze

  1. Nie znam autorki, ani wspomnianych przez Ciebie tytułów, może dlatego, że literatura młodzieżowa nie jest moim ulubionym działem. Ciekawa jestem czy tego typu literatura cieszy się zainteresowaniem wśród osób odpowiadających wiekiem bohaterom powieści.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie znam autorki, ale z racji permanentnego zmęczenia czesto sięgam po takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się trzecia część podobała najbardziej. I Lara Jean i Peter tu dojrzewają. A ona piecze te ciasteczka, bo to jest jej sposób na radzenie sobie ze stresem związanym właśnie z wyborem studiów. Seria mega!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight