"Czterdzieści plus" Katarzyna Kostołowska


Czterem przyjaciółkom znanym z „Czterdzieści minus” przybyło kilka lat, dwoje dzieci i jeden pies. Czy to pora na nudną stabilizację? W żadnym razie! Prawdziwe życie dopiero się zaczyna, a Magda, Anita, Karolina i Aśka są przecież specjalistkami od kłopotów. W „Czterdzieści plus” zamiast nudy czeka nas ucieczka do Londynu, pojednanie z trudną przeszłością, nieoczekiwana przeprowadzka i nadzieja na prawdziwą miłość. Poleje się dużo wina i jeszcze więcej łez, ale będzie można się także szczerze pośmiać.


Dzień dobry, dzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki Czterdzieści plus Katarzyny Kostołowskiej. Jest to druga część o losach czterech przyjaciółek poznanych w poprzedniej części Czterdzieści minus. Czytałam pierwszą część i kupiła mnie dlatego też nie wyobrażałam sobie nie przeczytać drugiej. 

Mówi się, że przyjaciół na całe życie poznaje się na studiach, i jest to prawda. Ja poznałam takie cztery wariatki na swoim kierunku, pomimo tego, że ja np studiów nie skończyłam, My dalej trzymamy się razem. Tak jak u głównych bohaterek przeżywamy smutne chwile razem (nowotwór jeden z nas czy rozwód) i te radosne też wspólnie przeżywamy (kupno mieszkania, parapetówa, ślub), ale nie o moich przyjaciółkach tu mowa. 

Chciałam tylko nakreślić, że ja w taką przyjaźń między kobietami z książki wierze i wiem, że istnieje bo sama taką mam. 
My też mam grupę na messenger i też na niej piszemy co jakiś czas. 

Książka o czterech przyjaciółkach i życiu po prostu. 
Jedynie czego mogłabym się przyczepić to wieku, tzn nie tego, że są dla mnie za stare, broń Boże. Po prostu mam wrażenie, że takie rozterki to są dla kobiet 30, no 30+ zdawać by się mogło, że kobiety 40+ takie problemy mają już za sobą, ale jak widać nie zawsze tak jest. 

Książkę czyta się błyskawicznie, idealna pozycja na jeden wieczór, tylko polecam przeczytać pierwszą część żeby wiedzieć kto jest z kim i od kogo, bo czasem może się to pomieszać. 


Wydawca: Książnica 
Data wydania: 18 wrzesień 2019
Liczba stron: 288
Moja ocena: 5/5⭐



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight