"PS Kocham Cię na zawsze" Ceclia Ahern


Akcja „PS Kocham Cię na zawsze” rozpoczyna się siedem lat po śmierci Gerry’ego. Jego żona Holly Kennedy poukładała swoje życie na nowo. Ma stabilną pracę i zamierza zamieszkać ze swoim nowym partnerem, Gabrielem. Ciara, siostra Holly, namawia ją do udziału w podcaście, w którym miałaby opowiedzieć o swoich doświadczeniach po śmierci Gerry’ego i o listach, które jej zostawił. Ta jednak obawia się powrotu do traumatycznych wydarzeń, które zostawiła już za sobą…


Dzień dobry, 
dzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki PS Kocham Cię na zawsze Ceceli Ahern. 
Dacie wiarę, że ja nigdy nie czytałam pierwszej części, ani nawet jej nie oglądałam. Oczywiście mniej więcej wiem o czym jest PS Kocham Cię. Nie mogę więc porównać czym wskazać czym się różni się od pierwszej części. 
Jednak mogę opisać moje odczucia wobec tej części. 
Książka bardzo mi się podobała i będę ją polecała każdemu pomimo tego, że spłakałam się przy niej nie raz. Świetna historia o kobiecie, która pokazuje że uczyć się można całe życie. Holly pomaga z dużą niepewnością i niepokojem ludziom, którzy jej potrzebują. Okazuje się, że dzięki pomaganiu, ona również na tym zyskuje, uczy się siebie na nowo i wzbogaca swój rozwój osobisty. 


Uwielbiam sposób pisania Ahern, autorka pisze w taki sposób, że postacie stają się żywymi osobami w mojej wyobraźni. Podobało mi się, to że te przykre wydarzenia nie były rozwlekane w czasie tylko, pokrótce opisane. 
Piszę tak, że człowiek przepada i chcę więcej, nigdy nie mogę oderwać się od jej książek. 

Jeśli znasz pierwszą część koniecznie sięgnij po drugą! 
Idealna książka na coraz to dłuższe jesienne wieczory. 



Tytuł oryginalny: Postscript
Cykl: P.S I Love You
Wydawca: Akurat 
Data wydania: 16 października 2019 
Liczba stron: 448
Moja ocena: 5/5⭐

Komentarze

  1. Bardzo lubię czytać takie książki, w szczególności jesiennymi, długimi wieczorami....

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam pierwszą i chętnie poczytam tą część

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam pierwszą część i oglądałam jej ekranizację - więc i po drugą chętnie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight