"Więcej niż pocałunek" Helen Hoang


Według trzydziestoletniej Stelli świat powinien rządzić się jedynie prawami logiki. Tworzenie algorytmów wydaje jej się zdecydowanie prostsze niż relacje z mężczyznami. Wizja bliskości budzi w niej niechęć, a na myśl o całowaniu robi jej się niedobrze. Trochę pod wpływem matki, trochę dla samej siebie postanawia to zmienić. Na pewno nie pomagają jej chorobliwe trudności z nawiązywaniem relacji. Czy to wina objawów zespołu Aspergera, czy może Stella tak po prostu ma?

Do wprowadzenia zmian w swoim życiu Stella zabiera się nietypowo. Chce „nauczyć się współżyć”, potrzebuje dobrego treningu. Uznaje, że do ćwiczeń najlepiej nada się profesjonalista, czyli wynajęty mężczyzna do towarzystwa. Tak poznaje Michaela. Plan lekcji, który wspólnie realizują, wychodzi znacznie poza całowanie. Ich biznesowy układ szybko zmienia swój charakter. Stella odkrywa, że w życiu najbardziej liczy się to, co wymyka się równaniom matematycznym.




Dzień dobry, już jakiś czas temu przeczytałam pierwsze trzy rozdziały Więcej niż pocałunek Helen Hoang i muszę przyznać, że byłam zaintrygowana tą historią. Wprost nie mogłam się doczekać kiedy dostanę całą książkę w swoje ręce. 
Już teraz z czystym sumieniem mogę przyznać, że to najlepszy romans jaki przeczytałam w tym roku. 
 Niby historia jakich wiele, ale nie do końca tak jest. Dostajemy specyficzną bohaterkę, z chorobą Aspergera i już to mnie kupiło.
 Stella odnosi sukcesy zawodowe, ale czy uda jej się stworzyć trwały związek i założyć rodzinę o co stale wierci jej dziurę w brzuchu  matka. Dziewczyna wie, że odrobina praktyki nie zaszkodzi i może się podszkolić w byciu w związku i całym tym okropnym siexie dlatego też wpada na pomysł żeby zatrudnić specjalistę. 
W taki sposób poznajemy Michael'a Phan'a, żigolaka do wynajęcia. 
Mężczyzna ma tylko jedną zasadę, z klientkami spotyka się tylko raz. 
Jednak po pierwszym spotkaniu ze Stellą łamię swoją zasadę, bo jest tak zaintrygowany kobietą i jej zachowaniem. 
Wszystko miało iść według planu Stelli, jednak żadne z nich nie wzięło pod uwagę, że między nimi może pojawić się uczucie, jak dwójka bohaterów poradzi sobie z tym wyzwaniem? 

Książka mi się bardzo podobała, trochę bałam się opisów scen sexu, po przeczytaniu Grey'a jestem do nich mocno uprzedzona. Na szczęście nie było tu jakiś niesmacznych opisów. Potrzebowałam takiej historii po ostatnich kryminałach jakie czytałam. 
Jeśli szukasz czegoś nowego, świeżego we współczesnym gatunku romansów, nie szukaj dalej. To jest książka której potrzebujesz i którą chcesz przeczytać. 


Wydawca: Wydawnictwo Muza 
Data wydania: 5 czerwca 2019 
Tytuł oryginalny: The Kiss Quotient
Moja ocena: 5/5⭐

Komentarze

  1. Mam nadzieję, że będzie okazja ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

      Usuń
  2. Książka wydaje się świetna - trafia mój gust literacki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Romansów raczej nie czytam, może jak byłam młodsza to tak, tutaj jednak tytuł mnie zachęcił i recenzja, więc jestem na tak do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej wyrosłam z tego typu powieści.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight