"Inna kobieta" Karolina Głogowska, Katarzyna Troszczyńska


Ona, on, ona. Bo w życiu nic nie jest czarno-białe…

Dwie kobiety. Żona i kochanka. Różni je wiele. Poglądy, charakter, styl życia. Inaczej widzą też mężczyznę, którego kochają. Po czyjej stanąć stronie? Żony, z którą on ma przeszłość i dzieci? Czy może kochanki, która daje mu to, czego dawno nie miał? Można wybaczyć? A może nie tylko on jest winny? Poznajcie dwie wersje tej samej historii, w której w końcu każdy musi zadać sobie pytanie: odejść czy zostać? Poddać się czy walczyć? Ważniejszy jest namiętny seks czy przywiązanie i bezpieczeństwo? Romans, który wciąga jak kryminał. Zwłaszcza że każdy uważa się za niewinnego…



Dzień dobry dzisiaj przychodzę do Was z książką Inna kobieta  napisaną przez dwie kobiety, Karolinę Głogowską i Katarzynę Troszczyńską. 
Historię mamy opowiedzianą z perspektywy dwóch kobiet, kochanki i kobiety zdradzonej. 
Szczerze mówiąc mam nie mały problem z tą książką jak ją ocenić. Historia zdaje się być zwyczajna jakich wiele w naszym życiu, każdy z nas zna kogoś zdradzonego i nikt nie chciałby być zdradzonym. 
Zaczęłam czytać i jedyna moja myśl to, że to nic nowego, znam już takie historie, a jednak czytało mi się ją błyskawicznie. Jednak chciałam się dowiedzieć jak historia się zakończy, kto będzie zwycięzcą w tej sytuacji, a kto przegranym. 
Podoba mi się, że autorki same nie oceniają kto jest tu tym złym, a kto dobrym, czytelnik sam może ocenić każdego. 
Jeśli chodzi o mnie, ja w życiu nie wybaczyłabym zdrady, taki mam charakter i facet byłby przegrany do końca życia, dlatego też nie polubiłam Piotra i szczerze mówiąc miałam cichą nadzieje, że obie kobiety go pogonią. Dostałam całkiem co innego, chociaż książka nie opowiada ich losów po zdradzie, kto wie co może być dalej? 
A może doczekamy się kontynuacji?

Czy polecam?
Tak!
Ja sama myślałam, że o zdradzie wiem dużo i mam dość takich historii, a jednak książka i szybkość z jaką ją przeczytałam mówi sama za siebie.  Nigdy za wiele takich życiowych historii do poznania. 

Data wydania: 30 stycznia 2019
Wydawca: W.A.B.
Liczba stron: 402
Moja ocena: 3/5


Komentarze

  1. O kurcze, książki nie znam, ale taka wypowiedź "z każdej strony", myślę że mogłaby mnie zaciekawić, wciągam się w takie tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się dobrze, lubię czytać książki obyczajowe więc coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, książka wydaje się być całkiem ciekawa. Chętnie bym ją przeczytała i może mi się to uda w tym roku
    Zaczytane-dziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight