"Zgadnij kto" Chris McGeorge



Cześć Wam, dzisiaj przychodzę z książką Zgadnij kto Chrisa McGeorge'a. Szczerze mówiąc nie podobała mi się, a na instagramach ludzie tak się nią zachwycali, że i ja ją przeczytałam. 

Jedenastoletni Morgan Sheppard rozwiązał zagadkę śmierci swojego nauczyciela od matematyki, od tego czasu ma swój program w tv i jest dość sławny. 
Mija 25 lat, mężczyzna budzi się uwięziony w hotelowym pokoju z pięcioma obcymi osobami, a w wannie jest trup. Mężczyzna zostaje zmuszony przez zamaskowanego osobnika do udowodnienia, że jest godny nazywaniem siebie detektywem. Musi odgadnąć w ciągu trzech godzin kto jest zabójcą, jeśli mu się nie uda konsekwencje będę tragiczne. 

Pomysł na książkę ciekawy, jednak mnie nudziła, czytałam ją, ale nie dlatego że byłam ciekawa jak się skończy, tylko po to żeby mieć ją już z głowy. 
Sam Sheppard niewiarygodnie mnie wkurzał, nie ukrywam czasem nawet chciałam żeby mu nie wyszło. Reszta postaci tak samo nudna jak i sam narrator. 
Wydawać by się mogło, że historia zbliżona do filmu Piła może być ekscytująca, niestety nie dla mnie. 

Już nie wspomnę o tym, że czytając od drugiej połowy ja już wiedziałam kto za tym stoi. 
Zakończenie słabe tak samo jak i cała książka. Czuje, że zmarnowałam na nią tylko swój czas. 

Wydawca: Insignis
Data wydania: 5 września 2018
Liczba stron: 416
Moja ocena: 2/5 


Komentarze

  1. Intrygujące w sumie. Tylko jakim cudem się znaleźli wszyscy e jednym pokoju zamknięci? Silne to musiało być odurzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie zostali odurzeni gazem i wrzuceni do tego pokoju.

      Usuń
  2. Książka zdecydowanie w moim klimacie :) Niech no tylko wpadnie mi w ręce :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight