"Chemia naszych serc" Krystal Sutherland


Henry Page nigdy nie był zakochany. Jako beznadziejny romantyk, wyobraża sobie to słynne kołatanie serca, miłość w stylu „nie mogę jeść, nie mogę spać” i ma nadzieję na właśnie taki obrót wydarzeń – mimo że jeszcze żadna z tych rzeczy mu się nie przytrafiła. Zamiast tego był szczęśliwy skupiając się na swoich ocenach, dostaniu się do college’u z Ligi Ivy i w końcu na zostaniu redaktorem szkolnej gazetki. Ale wtedy, do jego klasy weszła Grace Town i Henry już wiedział, że od tego momentu wszystko zacznie wyglądać inaczej.

Grace zdecydowanie nie jest typem wymarzonej dziewczyny Henry’ego – chodzi z laską, nosi męskie, za duże ciuchy i wygląda tak, jakby rzadko widywała się z prysznicem. Ale kiedy Grace i Henry zostają wybrani, aby razem pracować nad szkolną gazetką, chłopak z dnia na dzień czuje się coraz bardziej zauroczony. To oczywiste, że Grace coś się kiedyś przytrafiło, ale to sprawia, że dla Henry’ego jest jeszcze piękniejsza. Nie chce niczego więcej niż pomóc się jej poskładać na nowo


Cześć Wam, dzisiaj przychodzę z książką Chemia naszych serc Krystal Sutherland, po przeczytaniu Prawie ostatecznej listy najgorszych koszmarów ja po prostu musiałam poznać i tę historię. 

Skończyłam ją czytać wczoraj i w sumie sama nie wiem co mam o niej myśleć. Podobała mi się, owszem. Na plus jak dla mnie były dialogi między Henrym a jego rodzicami czy siostrą. Takie wyluzowane, ale tak na prawdę była to poważna rozmowa, ich rozmowy przyprawiały mnie o uśmiech.Czy relacje między Murray'em a Lolą, taka przyjaźń nie zdarza się na co dzień. 

Książka opowiada o tym czym jest miłość i toksyczne relacje. 
Kilka razy czytając miałam uczucie: "nie to nie wyjdzie", ale dobrze bo przecież w realnym życiu tak jest, popełniamy błędy żeby być mądrzejszym na przyszłość. 

Henry to główny bohater i jednocześnie nasz narrator książki. Zauroczył mnie swoją naiwnością, głupotą, poczuciem humoru i miłością do Harrego Pottera. 


Jeśli chodzi o Grace, rozumiem że cierpiała i cierpi do tej pory, ma okropne przeżycie za sobą, ale nawet to nie daje Ci powodu i usprawiedliwienia do krzywdzenia innych ludzi. 

Książka mi się podobała, z pewnością polecę ją nastolatkom jak i starszym czytelnikom którzy lubią młodzieżowe książki. 

Wydawca: Wydawnictwo Dolnośląskie 
Data wydania: 26 października 2016
Seria: #GOYOUNG
Tytuł oryginalny: Our Chemical Hearts 
Liczba stron: 256
Moja ocena: 4/5 

Komentarze

  1. Jakoś nie przemawia do mnie ta książka, ale może to i dobrze bo i tak mam spory stosik do poznania.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czytałam "Prawie ostateczna lista najgorszych przypadków" I po niej, zapisałam sobie tę pozycję jako must have :D

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight