Podsumowanie czytelnicze czerwca/lipca 2018

Cześć Wam! 
Czerwiec i lipiec jakoś tak szybko mi zleciały, że o mało co, a wcale bym nie zrobiła podsumowania. 

W czerwcu przeczytałam tylko 4 książki. 




  1. Krucyfiks, Chris Carter, 424 stron, 4/5 ⭐
  2. Egzekutor, Chris Carter, 424 stron, 5/5 ⭐
  3. Nocny prześladowca, 376 stron, 5/5 ⭐
  4. They Both Die at the End, Adam Silvera, 368 stron, 3/5 ⭐

Razem 1592 strony, co daje 53 strony dziennie. Jak na mnie jest to słabiutki wynik, chociaż nie mogę być dla siebie zbyt surowa ponieważ w czerwcu ukończyłam czytelnicze wyzwanie polegające na przeczytaniu 52 książek w 2018 roku. Skończyłam pół roku przed czasem, także sami rozumiecie 😊
 Dwa lata temu 52 książki skończyłam czytać w sierpniu, więc nie jest tak źle. 

W lipcu przeczytałam 7 książek. 


  1. Rzeźbiarz śmierci, Chris Carter, 424 stron, 5/5⭐
  2. Jeden za drugim, Chris Carter, 440 stron, 5/5⭐
  3. More Happy Than Not, Adam Silvera, 295 stron, 3/5⭐
  4. Dobra matka, Małgorzata Rogala, 351 stron, 4/5 ⭐
  5. Love & Gelato, Jenna Evans Welch, 389 stron, 4/5⭐
  6. Zerwa, Remigiusz Mróz, 500 stron, 3/5⭐
Razem 2 399 stron, co daje 77 stron dziennie. Jest lepiej, ale mogłoby być jeszcze lepiej. 
Jestem ciekawa jak Wasze czytelnicze wyniki? 
Pochwalcie się w komentarzach 😃

Komentarze

  1. U mnie w lipcu mega słabo - tylko 4 książki o.O Zazwyczaj czytam 10-12 książek w miesiącu wiec straszliwie się obijałam w lipcu ale to nic nie szkodzi - czasem trzeba odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój lipiec jest rekordowy pod względem przeczytanych książek ale ile ich było i jakie poznałem to musiałabyś sprawdzić na moim blogu ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe wyniki. ;) Gratuluję i widzę, że sporo Cartera u ciebie, chyba muszę sama zapoznać się z autorem. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight