Podsumowanie czytelnicze maja 2018

Cześć, w maju przeczytałam 7 książek: 







  1. Zaginieni, Patricia Gibney, 420 stron, 4/5
  2. Zbyt piękne, Olga Rudnicka, 376 stron, 2/5
  3. Nora, Katarzyna Puzyńska, 814 stron 
  4. Spętani przeznaczeniem, Veronica Roth, 480 stron, 3/5
  5. Leah on the Offbeat, Becky Albertalli, 343 stron, 5/5
  6. A ja żem jej powiedziała..., Katazyna Nosowska, 208 stron, 5/5
  7. Gwiazd naszych wina, John Green, 312 stron, 5/5
Razem 2 953 strony co daje średnio 95 stron dziennie. Słabiutki maj, ale jakoś się tym nie przejmuje 😃 Może czerwiec będzie lepszy, a może nie. Zobaczymy. 
Zaczytanego czerwca Wam życzę! 




Komentarze

  1. Wcale nie uważam twojego wyniku za słaby. W sumie to jakbym ja nie liczył pewnej klasycznej książki oraz tej którą czytałem tylko dla opinii autorki to też wychodzi siedem ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej ej, wcale nie jest tak źle!
    Ja na swój egzemplarz "A żem jej powiedziała" właśnie oczekuję, uwielbiam Kaśkę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 7 książek to całkiem dobry wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro 7 to mało, to co dopiero moje 4 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie - MEGA! Zazdroszczę "Nory". Ja mam póki co, za sobą pierwszy tom cyklu o Lipowie <3

    Pozdrawiam,
    Książkowa Przystań

    OdpowiedzUsuń
  6. nie czytałam żadnej z wymienionych przez ciebie książek. Zaginieni mnie intryguję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight