Podsumowanie czytelnicze marca 2018

Cześć Wam, dopiero co podsumowywałam luty, a już czas na marzec. 
Przeczytałam 12 książek: 


























  1. Still Me, Jojo Moyes, 400 stron, 5/5 gwiazdek 
  2. Natalii 5, Olga Rudnicka, 560 stron, 5/5 gwiazdek 
  3. Drugi przekręt Natatlii, 496 stron, 3/5 gwiazdek 
  4. Do trzech razy Natalie, 380 stron, 4/5 gwiazdek 
  5. Pretty Happy: Przepis na pokochanie siebie, Kate Hudson, 245 stron, 5/5 gwiazdek 
  6. Nie mów nikomu, Harlan Coben, 352 strony, 3/5 gwiazdek 
  7. Jedyna szansa, Harlan Coben, 416 stron, 2/5 gwiazdek 
  8. Domniemanie niewinności. Oskarżyciel, Whitney G. 128 stron, 2/5 gwiazdek 
  9. Domniemanie niewinności. Niewinna, Whitney G. 120 stron, 2/5 gwiazdek 
  10. Życiem rządzi chaos, Anna Bialer, 512 stron, 3/5 gwiazdek
  11. Prawie ostateczna lista najgorszych koszmarów, Krystal Sutherland, 318 stron, 5/5 gwiazdek 
  12. Szpilki za milion, Izabela Szylko, 352 strony, 4/5 gwiazdek 
Razem 4 279 stron, co daje średnio 138 stron dziennie. Nie jest źle, jak widzicie czytałam lepsze i gorsze książki. Do tej pory najlepszą książkę jaką przeczytałam do tej pory jest Prawie ostateczna lista najgorszych koszmarów. Recenzje zajdziecie na blogu, ciekawa jestem czy jakaś inna książka przebiję tę czy może będzie to książka roku 2018. 
Życzę sobie i Wam zaczytanego kwietnia! 
Pochwalcie się w komentarzach ile Wam udało się przeczytać 😉

Komentarze

  1. Gratuluje serdecznie, piękny wynik ;*
    U mnie było 10.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu, widzę że miałaś zaczytany miesiąc :) U mnie w tym miesiącu słabiej bo tylko 8 książek i w sumie nie było nic jakiegoś WOW.
    Na pewno skusze się na "Still me" Moyes bo bardzo lubię jej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne statystyki, u mnie było tylko 10 książek ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle świetne zdjęcia, a wynik godny pozazdroszczenia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny wynik. U mnie 6,5 ksiażki. Ale takie po 400 stron :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Tobie poszło!! :) Ciekawe jak w kwietniu pójdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie też zazdroszczę, nie przeczytałam w marcu chyba ani jednej książki :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny miesiąc, oby kwiecień był jeszcze lepszy! :*
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie poszło, oby kwiecień był równie obfity :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wynik, ja przeczytałam 7 książek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie było 9 ksiażek.A z Twoich książek nie znam żadnej, ale ciagnie mnie do twórczości Olgi Rudnickiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję.
    P.S. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight