Podsumowanie czytelnicze kwietnia 2018

Hej, w kwietniu przeczytałam tylko 8 książek: 



















  1. Małżeńska gra C.D.Reiss, 456 stron, 3/5
  2. Kobieta w oknie, A.J.Finn, 416 stron, 4/5
  3. Testament, Remigiusz Mróz, 536 stron, 2/5
  4. Twardziel, Laurelin Paige, 344 stron, 3/5
  5. Kiedy odszedłeś, Jojo Moyes, 496 stron, 5/5
  6. The World of Lore: Potworne istoty, Aaron Mahnke, 376 stron, 3/5 
  7. Simon vs. the Homo Sapiens Agenda, 336 stron, 5/5
  8. Trup na plaży i inne sekrety rodzinne, Aneta Jadowska, 304 stron, 5/5
Razem 3 246 stron, co daje 108 stron przeczytanych dziennie.Patrząc na ilość książek, które przeczytałam w poprzednich trzech miesiącach ten był o wiele słabszy. Za to z drugiej strony obejrzałam w kwietniu wszystkie filmy Marvela, to jednak i tak jest sukces!  Jak to mówią, coś za coś. 
Zaczytanego maja Wam życzę! 


Komentarze

  1. Wszystko wszystim, ale Twoje zdjęcia ostatnio dają czadu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik! Mi z każdym miesiącem idzie coraz gorzej to czytanie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, to jest świetny wynik! Ja przeczytałam w kwietniu tylko 5 :P

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne statystyki, mam nadzieję, że maj będzie równie udany.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie cienko w tym miesiącu, nie mam czasu na Czytanie. Czasem, aż się zmuszam... Dobry wynik i powodzenia 🤗

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja połowę mniej przeczytałam, ale w maju nadrabiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wymienionych książek czytałam "Kobietę w oknie" i "Małżeńską grę" Pierwsza z nich wynudziła mnie do połowy, a potem po prostu pochłonęła. Druga była momentami żenująca, ale można się przy niej było zrelaksować.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w kwietniu wreszcie przyspieszyłam, Całe siedem książek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje :) I oby maj był jeszcze lepszy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też 8 i bardzo się z tego cieszę 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje, u mnie było 6 książek :D
    Cudowne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. To naprawdę dobry wynik, mogło przecież być gorzej... ☺
    Maj będzie lepszy! Jestem ciekawa Twojej opinii o filmach Marvela, gdyż sama je uwielbiam! ☺
    Pozdrawiam! włóczykijka z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam od jednego i poszło, to chyba mówi samo za siebie, że je pokochałam <3

      Usuń
  13. Super zdjęcia! Dla mnie wkiecień był pod znakiem nauki i lektur... A z Twoich lektur znam "Kobietę w oknie" - cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia jak zwykle świetne, zaczytanego maja życzę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight