"Szpilki za milion" Izabela Szylko


Zakręcona komedia kryminalna
Uczciwy złodziej, perfidna celebrytka i oszukany kochanek – to musi być mieszanka wybuchowa!
Jacek Sparowski tego samego dnia traci pracę, dziewczynę i dach nad głową. Kiedy wynajmuje pokój u ciotki przyjaciela i zostaje zatrudniony w nowej firmie, wydaje się, że pech wreszcie przestanie go prześladować. Ale prawdziwe kłopoty dopiero się zaczynają.
Lola Marini – polująca na bogatego męża celebrytka, prywatnie była żona Sparowskiego, która kiedyś perfidnie go wykorzystała – planuje szalony przekręt mający jej przynieść fortunę. Na dodatek zabójczo atrakcyjna i wyrachowana Lola chce wrobić w tę aferę przyjaciela Jacka.
Jacek postanawia więc go ratować, a przy okazji wyrównać rachunki ze swoją byłą żoną. Zaczyna się walka z czasem, mnożą się niespodzianki, a zagadek do rozwiązania wciąż przybywa.
Jak przechytrzyć oszustkę, kiedy największym przeciwnikiem jest własna uczciwość? W tym niełatwym zadaniu pomaga bohaterowi jego gospodyni – emerytowana policjantka, dla której przejście na ciemną stronę mocy również staje się życiowym wyzwaniem.
Dość szybko okazuje się, że w tym wyrafinowanym przekręcie bierze udział ktoś jeszcze, a główną rolę w komedii pomyłek odgrywają… drogocenne szpilki.



Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z książką Szpilki za milion, bardzo chciałam przeczytać tę książką, a okazja nadarzyła się gdy wygrałam książkę u Diany w konkursie na instagramie. W końcu nic nie stało mi na przeszkodzie żeby poznać historię tych drogich szpilek. 

 Książka jest promowana hasłem "zakręcona komedia kryminalna", zgadza się, bo jest zakręcona. Ale czy komedia? Nie zaśmiałam się ani razu. 
Bardziej śmieszą mnie książki Olgi Rudnickiej i Alka Rogozińskiego. 
Czytać, czytało mi się ją bardzo szybko i przyjemnie jak już się wciągnęłam. 
Książka nie jest zła, ale czytałam lepsze. W sumie to nie mogę napisać co jest w środku, bo zdradziłabym wszystko. A o czym jest macie wyżej 😉
Wiem, że to krótka notka którą ciężko nazwać recenzją, ale czasem tak bywa że bez spoilerów się nie da, a ja nie chciałabym psuć radości z czytania osobom, które mają książkę w planach. 
Podsumowując bardzo krótko: 
Czy mi się podobała? 
Tak
Czy polecam? 
Tak

Data wydania: 15 lutego 2018
Liczba stron: 352
Wydawca: Bruda Książki
Moja ocena: 4/5 



Komentarze

  1. Interesująca książka. Wrzucam ją na czytnik niech tam czeka na swoją kolei ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś lubiłam książki tego typu, teraz jednak szkoda by mi było na nią czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem przyzwyczajona do stylu Rogozińskiego i Rudnickiej, ciekawe czy ta tez przypadłaby mi do gustu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem jak najbardziej na TAK. Kolejna książka trafia na listę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją w planach. W momencie jak widzę ją wszędzie czuję, że muszę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli jest to niby komedia kryminalna, to na razie odpuszczę, obiecałam Panu Rogozińskiemu, że od jego książek zacznę ten gatunek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Może kiedyś się skuszę, jak nadrobię swoje zaległości w książkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie nie lubię ani komedii, ani za bardzo nie przepadam za kryminałami, więc chyba ta książka nie jest dla mnie. Może polece ną mojej mamie albo kumpeli, im powinna się spodobać.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Komedia kryminalna? Może być ciekawie. Zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za znęcanie się na lalce powinno być karane ;) A tak serio, zdjęcia genialne. Książki nie znam, ale zerknę na nią w księgarni

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka powinna mi się spodobać :) a pomysł z lalką jest super! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia :D Szpilki lubię więc może warto przeczytać ;)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię komedie kryminalne, więc chętnie przeczytam :) A zdjęcie super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight