"Still Me" Jojo Moyes


Louisa Clark arrives in New York ready to start a new life, confident that she can embrace this new adventure and keep her relationship with Ambulance Sam alive across several thousand miles. She is thrown into the world of the superrich Gopniks: Leonard and his much younger second wife, Agnes, and a never-ending array of household staff and hangers-on. Lou is determined to get the most out of the experience and throws herself into her job and New York life within this privileged world.


Before she knows what's happening, Lou is mixing in New York high society, where she meets Joshua Ryan, a man who brings with him a whisper of her past. In Still Me, as Lou tries to keep the two sides of her world together, she finds herself carrying secrets--not all her own--that cause a catastrophic change in her circumstances. And when matters come to a head, she has to ask herself Who is Louisa Clark? And how do you reconcile a heart that lives in two places?



Cześć Wam, przed Wami trzecia książka po angielsku którą przeczytałam w ramach wyzwania: "Przeczytam 12 książek po angielsku w 2018 roku". Zastanawiałam się jaką książkę wybrać na marzec i nie wiedziałabym pewnie do dzisiaj. Jednak koleżanka zdecydowała za mnie wysyłając mi tego ebooka. Szczerze mówiąc zdziwiłam się, że Moyes napisała trzecią część losów o Lousie Clark. Tak na prawdę dla mnie pierwsza część Zanim się pojawiłeś była słaba, ale może dlatego, że wszędzie były spoilery i dobrze wiedziałam jak książka się skończy. Za to druga część Kiedy odszedłeś bardzo mi się podobała. 

Byłam bardzo ciekawa co też ciekawego przydarzy się Lousie w Nowym Yorku, a że coś się przydarzy byłam wprost o tym przekonana z jej charakterem.
 Lou zostaje asystentką młodej kobiety z wyższych sfer Agnes, która nie jest lubiana w swoich kręgach społecznościowych ponieważ jest drugą żoną swojego męża, a jego była żona nadal przyjaźni się z tymi kobietami. Zanim jeszcze skończy się jet lag Louisa biega po central parku, robi zakupy i uczestniczy w wytwornych imprezach towarzyskich. Wdraża się w nowe całkiem ekscytujące życie, różniące się od tego które wiodła w Anglii ze swoim chłopakiem Samem ratownikiem medycznym. 

Podczas pierwszej imprezy Louisa poznaje mężczyznę o imieniu Josh Ryan, który wydaje się być uderzająco podobnym do kogoś z jej przeszłości. Zaprzyjaźniają się, podczas gdy Sam w Londynie poznaje swoją nową partnerkę w pracy.
 Lou nadal jest dziwaczna i znajduje się w różnych sytuacjach zarówno komediowych, jak i smutnych. Będą nieporozumienia, nowi przyjaciele, złamane serce, oszustwa i chaos. 

Książka bardzo mi się podobała i jestem pewna, że jak wyjdzie polskie wydanie to kupie je sobie na własność i przeczytam jeszcze raz chociażby po to żeby sprawdzić ile zrozumiałam z oryginału. 
 Czy polecam? 
Z pewnością osobom które tęsknią za zwariowaną Louisa Clark. 

Seria: Zanim się pojawiłeś
Data wydania: 23 stycznia 2018 
Wydawca: Penguin Books 
Liczba stron: 400
Moja ocena: 5/5 



Komentarze

  1. Ciekawa książka. Może kiedyś gdy wyjdzie z polskim tłumaczeniem to przeczytam całą serię ale w chwili obecnej mam dużo innych książek.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na polskie wydanie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Też powinnam zabrać się za książki w języku angielskim, wiecznie obiecuje sobie że będę czytać więcej a potem wychodzi jak wychodzi...
    Bardzo lubię Moyes i wciągam jej książki na raz ale o ile "Zanim sie pojawiłeś" bardzo mi się podobało to kontynuacja wydawała mi się kompletnie zbędna i żałuję że ją przeczytałam bo trochę zepsułam sobie wspomnienia z pierwszej części. Zapewne odpuszczę sobie 3 część której powstania już kompletnie nie rozumiem... Wychodzę z założenia że dobra historia nie powinna być ciągnięta na siłę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama uwielbiam czytać po angielsku. Co do książki to myślę, że to coś w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że jest 3cia cześć! Nie dałam rady pierwszej 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie czytam po angielsku może kiedyś. A jeśli chodzi o autorkę to mam na półce "Zanim się pojawiłeś", ale oglądałam film i już na książkę nie mam ochoty, ani an kolejne części ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przeczytałam jeszcze 2 części,a mój angielski na razie nie pozwala zapoznać się z 3, pozdrawiam

    ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah, ta autorka robi furorę u nas w Polsce jak widzę. Ja podziękuję, nie przekonuje mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Lousie :) Z chęcią poznam jej dalsze przygody :)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za twórczością jojo moyes...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę naprawdę ciekawa okładka, bardzo podoba mi się jej motyw, co do samej książki myślę, że mogłaby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, nie miałam pojęcia, że powstała trzecia część. Muszę więc jak najprędzej nadrobić zaległości i sięgnąć po 2, która od lata czeka na półce :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż wstyd, że nie przeczytałam jeszcze żadnej książki tej autorki O.O

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś do mnie nie przemawia styl tej autorki, a czytanie tego po angielsku byłoby pewnie istną katorgą

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight