"Pretty Happy. Przepis na pokochanie siebie" Kate Hudson


Kate Hudson odkrywa przed tobą tajemnice świetnego wyglądu i wspaniałego samopoczucia. Piękna aktorka zdradza w swojej książce, jak zachować zdrowie, promienny wygląd oraz radość z życia. Jak każda kobieta Kate zmagała się z dietami, ćwiczeniami i ciągłą potrzebą bycia lepszą. W końcu zamiast mierzyć się z nierealnym standardem perfekcji zaczęła wsłuchiwać się we własne ciało i zauważyła, że tylko zrozumienie siebie pozwoliło jej poczuć się wreszcie piękną i szczęśliwą.

W efekcie powstał ten osobisty dziennik aktorki z masą inspirujących porad i wskazówek, które pomogą każdej kobiecie. Kate dzieli się sprawdzonym sposobami na oczyszczanie organizmu, zdrowe odżywianie i ćwiczeniami, które są pomocne w pracy nad lepszą wersją siebie. Przede wszystkim pokazuje jednak, jak odkryć w siebie świadomą i pewną siebie kobietę.


Cześć Wam, dzisiaj przychodzę do Was z książka Pretty Happy. Przepis na pokochanie siebie. Zanim przejdę do recenzji książki, najpierw przybliżę Wam sylwetkę Kate.


Kate Hudson – amerykańska aktorka, która pochodzi z Los Angeles. Jej pełne imię to Kate Garry Hudson. Jest córką aktorki Golgie Hawn oraz reżysera i scenarzysty Billa Hudsona. Jej ojczymem jest zaś sam Kurt Rassell. Pomimo tego, że matka chciała, aby skończyła studia na Uniwersytecie Nowojorskim, Kate wybrała aktorstwo. W 1988 roku zadebiutowała w filmie „Desert Blue”. Jednak największym sukcesem okazał się film „U progu sławy”, w którym wcieliła się w rolę Penny Lane. Za swoją rolę dostała nominację do Oscara i otrzymała Złoty Glob. Występuje także na deskach teatru, jednak przede wszystkim znana jest jako aktorka komediowa z Hollywood. Kate wyróżnia się piękną sylwetką, na którą samodzielnie zapracowała. W książce opisuje, jak poprzez zdrowy styl życia osiągnęła stan zgodności z samą sobą i inspiruje do tego rzesze kobiet.


Aktorkę znam i bardzo lubię, myśląc o Kate pierwszy film jaki przychodzi mi do głowy to Mama na obcasach, który uwielbiam. Już rok temu widziałam na instagramie Kate, że wydała książkę i byłam jej bardzo ciekawa. Kiedy dostałam możliwość zrecenzowania jej, nie wahałam się ani moment. Nie zawiodłam się książka jest przepięknie wydana, w twardej okładce, z wieloma zdjęciami Kate. Kolory są świetnie dobrane, bardzo przyjemne w odbiorze. Tekst czyta się bardzo szybko i przyjemnie ze zrozumieniem, nie ma zbędnego zanudzania. Jest trochę zadań, testów i miejsca na własne zapiski, przemyślenia. Kate zachęca do założenia Zeszytu Myśli. Poradnik zawiera wiele ciekawych informacji na temat odżywiania. Znajdziemy tu kilka przepisów na zdrowe posiłki, czy listę zakupów. 
Zrobiłam dwa testy i czytając jakim typem organizmu jestem, zdziwiłam się, że to tak dobrze do mnie pasuje. 
Podoba mi się, że sama Kate przyznaje się, że nie raz było i jest jej ciężko. Jest normalnym człowiekiem tak jak Ty czy Ja, który ma problemy sam ze sobą czy gorszy dzień. 
Dowiadujemy się jak wczuć się w własne ciało, jak odczytać co nam mówi. Jak dążyć do tego żeby być szczęśliwym we własnym ciele i czuć się piękną. 
Dawno nie spotkałam tak dobrze napisanego poradnika.
Czy polecam? 
TAK ! 

Tytuł oryginalny: Pretty Happy. Healty Ways to Love Your Body
Data wydania: 23 lutego 2018 
Liczba stron: 256
Wydawca: Wydawnictwo Kobiece
Moja ocena: 5/5 

Za egzemplarz serdecznie dziękuję: 

Komentarze

  1. Słyszałam już naprawdę wiele o tej książce, więc na pewno się skuszę, zapowiada się ciekawie. Bardzo dobra recenzja, na poziomie. Dodaję bloga do obserwowanych.
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/wszystko-przed-nami-samantha-young.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Na chwilę obecną ta książka jakoś bardzo mnie nie kusi, ale kiedyś może przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą, że jest wydana przepięknie <3
    Póki co tylko ją przeglądałam, ale już mi się bardzo podoba ;)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz ja staram się nie czytać książek które wychodzą spod ręki osób znanych z TV czy internetu. Jestem jakoś negatywnie do nich nastawiony.
    Ciesze się, że tobie się podobała jednak ja skupię się na innych książkach ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanką poradników, bo mimo iż mają wiele dobrych rad, u mnie długo nie goszczą :D ale cieszę się, że Tobie przypadł do gustu :)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię takich poradników, uważam, że nie ma jednej pewnej i sprawdzonej metody na szczęście dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam już dzisiaj jedną recenzję tej książki i powiem, że jestem zainteresowana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Kate, myślę, że niedługo dam szansę tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poradniki gwiazd, które dotyczą w dużej mierze zdrowego trybu życia, a więc odżywianie, ćwiczenie itd., trochę mnie odpychają. Ale przyznam szczerze, że tego poradnika jestem nawet ciekawa. Osobiście nie jestem kinomaniakiem i oglądnęłam w swym życiu mało filmów, ale jakaś pozytywna nuta z tej pani wypływa - bo najwyraźniej pokazuje, że jest podobna do zwykłych ludzi i niczym się nie przechwala.
    Mogłabym cię prosić przy okazji o wypełnienie ankiety dla blogerów książkowych? Piszę pracę licencjacką i wyniki opublikuję właśnie w niej. To dla mnie dosyć ważne, dlatego bardzo bym prosiła o udział!

    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScEMA4KFwdwDaoQ5oUZ6vCmbI2HvVOkM0Y0deGMNYAF9eyK4A/viewform?c=0&w=1

    Pozdrawiam
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie zachęca mnie ta książka. Czuję, że by mi się nie spodobała :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie jest mi po drodze z takimi książkami, mam wrażenie, że głównie chodzi o nazwisko i większa promocję tej osoby, dlatego odpuszczę sobie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię książek pisanych przez aktorów i inne sławy. RAz, że ich ksiażki zazwyczaj są tak infantylne że głowa mała, a promocja ich wielka niczym ocean Spokojny.
    Tym razem też podziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety, dzieło kompletnie nie przemawia do mnie..

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie tylko irytują takie książki :/ omijam szerokim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight