Podsumowanie czytelnicze lutego 2018

Cześć Wam, nadszedł czas na podsumowanie lutego, przeczytałam 10 książek. 













  1. "Mistyfikacja" Harlan Coben, 544 stron, 3/5 gwiazdek 
  2. "Nie całkiem białe Boże Narodzenie" Magdalena Knedler, 436 stron, 5/5 gwiazdek 
  3. "Tkanki" Dominika van Eijkelenborg, 448 stron, 5/5 gwiazdek 
  4. "Talking as Fast as I Can: From Gilmore Girls to Gilmore Girls, and Everything in Between " Lauren Graham, 209 stron, 4/5 gwiazdek 
  5. "W domu" Harlan Coben, 416 stron, 4/5 gwiazdek 
  6. "Morczna toń" Robert Bryndza, 408 stron, 5/5 gwiazdek 
  7. "Zapytaj astronautę. Wszystko co powinieneś wiedzieć o podróżach i życiu w kosmosie" Tim Pekae 264 stron, 5/5 gwiazdek 
  8. "Klinika śmierci" Harlan Coben, 512 stron, 3/5 stron 
  9. "Nieodnaleziona" Remigiusz Mróz, 400 stron, 3/5 gwiazdek 
  10. "Bez pożegania" Harlan Coben, 416 stron, 2/5 gwiazdek 

Razem 4 053 stron, co daje średnio 144 strony dziennie. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że przeczytam tyle książek w lutym. Jestem mile zaskoczona, jestem ciekawa jaki okaże się marzec pod względem czytelniczym. 
A jak Wasze wyniki w lutym? 


Komentarze

  1. Wow,niezły wynik. Gratulację i życzę udanego marca.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje świetny wynik i genialne zdjęcia ;)
    U mnie 6 i również jestem zadowolona ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie bardzo podobnie, jakoś uzbierałam 11 pozycji :) Styczeń wypadł u mnie dość słabo ale początek roku chyba zazwyczaj tak wygląda, za to w lutym się 'odkułam' ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie narzekam na luty, udało się nadrobić nieco zaległości, najwyraźniej początek roku jest potrzebny, żeby się rozkręcić :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bezrobocie służy czytnikom...chyab czas zrobić sobie dziecko i macierzyńki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia bezrobocie owszem służy (jestem przykładem) ale nie macierzyński, to praca 24/7, 365 dni w roku ;) i tak do 18-tki dziecka, haha ^^

      Usuń
  6. Za topienie lalki powinna być jakaś magiczna kara :D nie wiem, np.. zepsuta kawa czy brak skarpetek do pary ;)
    A tak na serio - świetnie Tobie poszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Braku skarpetek do pary bym przeżyła, ale zepsutej kawy już nie.
      Obiecuje, że więcej nie utopie żadnej lalki :D

      Usuń
  7. Gratuluję wyniku :) To zdjęcie z Tkankami- wymiata!
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku, uwielbiam twoje zdjęcia są takie klimatyczne :) Życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wynik, dużo świetnych pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie wygrywa Coben! :-) Muszę w końcu rozpocząć swoją przygodę z tym autorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję dobrego wyniki! Mi w lutym udało się przeczytać 14 książek, ale to dlatego, że miałam praktyki i dużo wolnego czasu dzięki temu :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight