Książkowy TAG

Hej! 
Dwa dni temu Natalia nominowała mnie to tagu książkowego, także dzisiaj odpowiem na jej pytania. 

1. Książka twojego życia?
Trudne pytanie, bardzo trudne pytanie. 
Harry Potter i Kamień filozoficzny, czy może Ania z Zielonego wzgórza? 
Nie wiem, nie ma takiej jednej jedynej. 

2. Ile książek na raz potrafisz czytać?
Jedną, wiem że niektórzy z Was potrafią czytać kilka książek na raz. Jednak ja do tych osób nie należę. Nie potrafię się skupić i czytać nawet dwóch książek na raz. Mało tego jeśli jednego dnia skończę czytać jakąś książkę to tego samego dnia nie zaczynam czytać nowej, bo jeszcze nie opuściłam świata poprzedniej, jak to lubię mówić z moją mamą. Muszę przetrawić tą książkę żeby móc poznać kolejną. (Chyba, że jest to seria, wtedy nic nie trawię tylko czytam od razu kolejną część, haha^^ ) 

3. Czy uznajesz tylko papierowe książki?
Nie, jestem osobą która pracując dwa lata w firmie w której w pracy można było słuchać muzyki, słuchałam namiętnie audiobooków, no bo ile można słuchać tych samych utworów? Także bardzo lubię słuchać książek, nie rozumiem jak ktoś nie potrafi się wsłuchać i mówi, że świat zewnętrzny go rozprasza i nie może się skupić na audiobooku. Czy teraz często czytam ebooki, przyznam się że przekonałam się do takiej formy czytania z oszczędności, bo często znajomi wysyłają mi ebooki. Co prawda jeszcze nie dorobiłam się czytnika, ale dla chcącego czytać nie ma nic trudnego, czytam albo na telefonie, albo na starym tablecie siostrzenic który nie nadaje się do niczego innego, bo nawet już z wifi się nie łączy. 

4. Książek jakiego autora nigdy nie przeczytasz?
Sophie Hannah, kiedyś wypożyczyłam jedną książkę tej autorki i jej nie skończyłam, później nie pamiętając, że już próbowałam czytać jakąś jej książkę, wzięłam drugą, i skończyło się tak samo. Także tej autorce mówię stanowcze NIE. 

5. Na czyje dzieła zawsze czekasz?
To akurat łatwe pytanie, bo ostatnio cały czas czekam na nowe książki Roberta Bryndzy. Wprostu uwielbiam serie w Eriką Foster. 

6. Czy jeździsz na targi/konwenty/inne imprezy masowe o tematyce książek?
Nigdy nie byłam na targach czy konwentach, ale w końcu będzie ten pierwszy raz, bo marze o tym. W końcu chciałabym Was spotkać na żywo też ;) 

7. Czy potrafisz nie kończyć książki, czy raczej męczysz się do końca?
Kieruje się zasadą, że jeśli książka nie wciągnie mnie do 100 strony to ją odkładam. Także tak potrafię odłożyć książkę i jej nie kończyć. 

8. Jaka jest twoja ulubiona objętość książki?
Myślę, że tak 400-500 stron ;) 

9. Gdzie najlepiej ci się czyta?
W łóżku na leżąco, serio. Jak czytam na siedząco to zaraz sztywnieje mi kark i w ogóle jest mi nie wygodnie. 

10. Poleć kilka blogów.
 Madziuchowe_life 
redgirlbooks
booksandcatslover
Czytado
zaczytanywksiazkach

Blogi osób, które wymieniłam w pytaniu 10 jednocześnie nominuję do odpowiedzenia na te same pytania, które zadała mi Natalia (jestem zbyt leniwa żeby wymyślić własne ) 

Miłego dnia!



Komentarze

  1. Świetne pytania i Twoje odpowiedzi ;)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz też na nie odpowiedzieć u siebie, nie widzę przeszkody ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam Anię z Zielonego Wzgórza (i ogólnie całą serię) oraz Harry'ego Pottera, którego czytałam dziewięć razy i pewnie jeszcze drugie tyle przeczytam. Nigdy więcej nie przeczytam książki autorstwa Suzanne Collins po totalnym niewypale jakim były ,,Igrzyska Śmierci" mówię jej stanowcze ,,nie". Nie lubię słuchać audiobooków, ponieważ za każdym razem kończy się tak samo, po 20-30 minutach najzwyczajniej w świecie zasypiam.
    Bardzo fajne odpowiedzi.
    Pozdrawiam cieplutko
    http://miedzyplanetarne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalsze części Ani znam tylko z filmów, mój dziadek miał kiedyś całą serię książek, niestety mój głupi kuzyn jak był mały to je pociął i pomazał. Ja pierwszy tom Harrego przeczytałam chyba już z 15 razy a ile wszystkie, pojęcia nie mam. Ja "Igrzyska śmierci" przesłuchałam w pracy właśnie jako audiobooki i nawet mi się podobały.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Świetne pytania. Cieszę się, że postanowiłaś pokazać swoim czytelnikom więcej siebie ;) A co do twojego tekstu przy trzecim pytaniu. Gdy już dorobisz się czytnika polecam ten firmy Pocketbook a konkretnie model Touch HD 2, który gdy już przeczytasz jedną książkę to nie spojrzysz na tablet by z tego skorzystać. Osobiście korzystam z Touch Lux 3, ale ten niestety nie posiada karty dźwiękowej i nie mogę słuchać na nim audiobooków, te z rodziny Touch HD, mają tę opcję.
    W sumie mógłbym jeszcze długo pisać o czytnikach ale nie chciałbym tu wychodzić na PR'owca firmy ;)

    Pozdrawiam
    http://ksiazki-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tag. Również odpowiedziałam na te same pytania, bo nie doczytałam ostatniego zdania ha ha, więc nie wiem tak naprawdę jak brzmiał oryginalny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Anię z Zielonego Wzgórza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne odpowiedzi :D nie wiem czemu myślałam, że czytasz 2 na raz xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czytam dwie, trzy książki na raz, jakoś przyzwyczaiłam się, że muszę czytać kilka historii, bo na jednej chyba nie umiem się już skupić, pozdrawiam

    ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Tobie poszło :D podobały mi się pytania, ale odpowiedzi były jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czytam po kilka książek na raz... :D Lubię to :D
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię czytać takie Tagi 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. No i kolejne blogi do zajrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego typu posty, fajnie poznać kogoś bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja szczerze też nie rozumiem jak można nie dać rady słuchać ebooków. Dla mnie to świetna forma, gdy nie mam możliwości czytania książki fizycznie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight