Podsumowanie czytelnicze roku 2017


Na rok  2017 wymyśliłam sobie wyzwanie, że przeczytam 100 książek, stworzyłam swój hasztag na instagramie #100bookchallengekaroczyta  Pomyślałam, że dam rade skoro w 2016 udało mi się przeczytać 81 książek, więc co to takiego przeczytać o 19 więcej. Udało mi się spełnić moje własne wyzwanie, ale lekko nie było. Szczególnie w grudniu gdzie czasu w nadmiarze nie miałam przez świąteczne sprzątanie i szykowanie. Dlatego też w roku 2018 nie biorę udziału w żadnym czytelniczym wyzwaniu bo mi się najzwyczajniej odechciało. Czytać będę dalej i zapisywać co czytałam ale bez spiny, bo nie na tym polega czytanie. Później nie odczuwałam już satysfakcji i przyjemności z czytania tylko kalkulowanie od listopada ile jeszcze muszę przeczytać żeby dobić do setki. 
Co będę czytała w 2018 jeszcze nie mam pojęcia, nie mam planów ani nic takiego. Po prostu będę czytała to na co mam ochotę w danej chwili. 

Przeczytałam 100 książek co daje 35 955 stron. 
Najgrubszą książką był "Harry Potter i Zakon Feniksa" J.K Rowling 949 stron. 
A najcieńszą "Ciapek" Wandy Szymanowskiej z liczbą stron 28. 

Poniżej wklejam zdjęcia książek, które przeczytałam w tym roku. 
Życzę Wam zaczytanego 2018! 



 

 

 

 

Komentarze

  1. Gratuluję wyniku, mi udało się przeczytać 110 książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dopiero świetny wynik, gratuluję! :)

      Usuń
  2. Gratulacje! Zaczytanego Nowego Roku! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik, gratulacje.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku :) ja nie robię sobie planów czytelniczych, bo przeważnie nic z nich nie wychodzi. Wolę czytać dla przyjemności, a nie na siłę. Zaczytanego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponujący wynik! :o

    Pozdrawiam,
    Luna Fisher

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje ;*

    Ja mam podobnie jak ty, nie mam żadnych planów co będę czytać ani żadnych wyzwań w planach ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja w tym roku próbuję 52 : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Imponujący wynik :) Oby w ten rok był równie udany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, ja mam ostatnio mało czasu na czytanie, ale się staram. :)


    Pozdrawiam jeżowo
    Nikodem z https://zaczytanejeze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczytany rok się przyda :) bo dla mnie nie zaczął się najlepiej jeśli chodzi o zapał do czytania...
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  11. 81 to bardzo dużo... Ja przy Tobie raczkuję, ale o tym napiszę w kolejnym poście u siebie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie poszło!! normalnie bomba!! :) aby w roku 2018 było jeszcze więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje wyniku :D Zaszalalas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wynik! Ja przeczytałam 61 i jestem całkiem zadowolona z tego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight