Pięciu ulubionych mężczyzn z książek.

Cześć, dzisiaj przychodzę do Was z takim trochę innym postem. Mam nadzieje, że Wam się spodoba. Chciałam Wam przestawić moich ulubionych facetów z książek. Pomysł ściągnięty od Daniela tyle, że on napisał o swoich ulubionych książkowych kobietach. Czas zacząć ranking ulubionych mężczyzn z książek: 



1.Kordian Oryński (Zordon) 
    Twórca: Remigiusz Mróz

No jak go nie lubić? Skoro potrafi wytrzymać z Chyłką. Nie mam pojęcia jak on to robi. Ja bym się nie odważyła do niej odezwać a on potrafi jej nawet dogryźć. Trochę mi się śmiać chce jak zamawia w restauracjach te swoje dania rybne czy też smakowe kawy jak dla kobiet, no ale z drugiej strony ma to tez swój urok. Tylko te fajki mógłby rzucić, chociaż jak nasz Kordian to taki hipster, więc musi palić bo teraz taka moda. 

2. Harry Hole 
    Twórca: Jo Nesbø

Harry to mój pierwszy "kryminalny" facet. Od książek Jo Nesbø zaczynałam przygodę z kryminałami i pierwsza postać męska jaką poznałam był właśnie Harry więc jak mogłabym go pominąć w tym rankingu? No nie da się tego zrobić i w sumie nie chciałabym tego robić. Bardzo polubiłam tego niepokornego i bezkompromisowego policjanta. Sposoby rozwiązywania spraw są nieco kontrowersyjne, no ale mówi się trudno. Nie ma tego złego, w końcu sprawy rozwiązuje zawsze.  Facet dla którego ukochana Rakel i jej syn Oleg to cały jego świat. 

3. Cormoran Strike
    Twórca: Robert Galbraith (J.K. Rowling)

Mój ulubiony prywatny detektyw, może dlatego że zbytnio nie znam Shelocka Holmes'a. W każdym bądź razie uwielbiam brytyjskich mężczyzn, a Cormoran nim jest także to się rozumie samo przez się. Były żołnierz, który stracił nogę w zamachu w Afganistanie. Chyba każdej kobiecie by się tu włączył tryb, opiekunki ;) Syn gwiazdy rocka, który się z tym nie afiszuje. Skromny facet, bardzo dobry przyjaciel dla Robin. 

4. Myron Bolitar 
   Twórca: Harlan Coben 

Myron były koszykarz, teraz ma swoją własną agencję o nazwie MB Reps reprezentująca gwiazdy sportu i celebrytów. Kto nie chciałby agenta, który dobrze dba o swoich klientów do tego nie zdziera z nich nie wiadomo jakich kolosalnych kwot i nie wykorzystuje ich. Do tego pomaga jeśli ma się osobiste problemy. Lubię jego poczucie humoru. No i niezły z niego przystojniak. 

5. Harry Potter
    Twórca: J.K. Rowling 

No jak mogłabym tu nie uwzględnić Harrego Pottera, byłaby to rzecz niemożliwa. Ja wprost uwielbiam tego czarodzieja. Skromny chłopak, dla którego przyjaźń jest wszystkim i do tego jaki odważny. Uwielbiam jego zakłopotanie w stosunku do dziewczyn, ta nieporadność jest rozczulająca. 


Nawet nie wiecie jak trudno jest wybrać tylko pięciu ulubionych facetów.Tworzyłam ten post ponad 2 godziny. Kolejność jest zupełnie przypadkowa, nie ma tu najbardziej i najmniej lubionego mężczyzny. A Wy macie takich pięciu ulubionych książkowych mężczyzn czy kobiet? 

Komentarze

  1. Ciekawy temat aż może sam się zastanowię nad takimi postaciami. Tylko, że to trudne zadanie, nawet bardzo ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko Harrego Pottera ;) moze i ja powinnam zrobić takie zestawienie? ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, zrób. Zawsze to się fajnie czyta inne notki :)

      Usuń
  3. Z tych których wymieniłaś znam tylko Harry'ego i Zordona😊 sama nigdy nie myślałam nas takim zestawieniem, może kiedyś spróbuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie Potter jest taki bardzo zwykły i szary xD Uważam, że Rowling ma grono ciekawszych postaci w swojej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam wybrac tylko 5, więc nie mogłam wybrac wszystkich :(
      Ale wybrałam Cormorana Strike a to w końcu też postać wykreowana przez nią :)

      Usuń
  5. Kurcze jakbym sama miała wybrać piciu ulubionych mężczyzn.... ciężko.

    Pozdrawiam,
    lunafisher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wszystkich wymienionych znam tylko Harrego Hole'a i Pottera, ja miałabym ogromny problem z wyborem tylko pięciu... Chociaż może spróbuję?


    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Pełna kulturka

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałabym problem, żeby wybrać swoją piątkę, ale Harry pewnie by się w takim zestawieniu znalazł, pozdrawiam ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu przeczytać "Wołanie Kukułki" i zapoznać się z Cormoranem :) Ciekawy zbiór męski bohaterów :) Ja pewnie poleciałabym bardziej w fantastykę :D
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Harry Hole i Harry Potter <3 też bym ich tu umieściła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post :-) Znam tylko Harrego i Zordona, ale mam nadzieję, że to się zmieni:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurde, znam tylko Harry'ego Pottera ale dla mnie nie należy do topi najlepszych bohaterów :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na post :) Dla mnie numerem jeden byłby Ben z "November 9" :)
    Dominika z Zaczytana D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight