Czytelnicze podsumowanie listopada

Dopiero co robiłam podsumowanie października, a tu już podsumowanie listopada wypadałoby zrobić. 
Przeczytałam 11 książek: 












  1.  "Autopsja" Tess Gerritsen, 400 stron, 5/5 gwiazdek 
  2.  "Szczęście w cichą noc" Anna Fincer Ogonowska, 176 stron, 5/5 gwiazdek
  3.  "We wspólnym rytmie" Jojo Moyes, 528 stron, 5/5 gwiazdek 
  4.  "Gwiazdkozaur" Tom Fletcher, 416 stron, 5/5 gwiazdek 
  5.  "Czarownica" Camilla Lackberg, 592 stron, 5/5 gwiazdek 
  6.  "Siedem życzeń" praca zbiorowa, 350 stron, 4/5 gwiazdek 
  7.  "Kolekcja nietypowych zdarzeń" Tom Hanks, 400stron, 3/5 gwiazdek 
  8.  "Zaina" Wanda Szymanowska, 50 stron, 5/5gwiazdek 
  9.  "Zamarznięte serca" Karolina Wilczyńska 309 stron, 4/5 gwiazdek 
  10.  "Cztery płatki śniegu" Joanna Szarańska 334 stron, 4/5 gwiazdek 
  11.  "Dwanaście niedokończonych snów" Natasza Socha, 304 stron, 3/5 gwiazdek  

Razem 3859 stron, co daje 128 stron dziennie. Jeśli chodzi o mnie jest to dość dobry wynik, na pewno lepszy niż w październiku. W tym roku przeczytałam do tej pory 85 książek, moje wyzwanie książkowe na ten rok to 100 książek, ale nie wydaje i się, że uda mi się je spełnić.  Mówi się trudno i żyje się dalej. W przyszłym roku nie zapisuje się na żadne wyzwanie czytelnicze. 
Miłego dnia Wam życzę! 

Komentarze

  1. 11 książek to bardzo dobry wynik. I przeczytałaś naprawdę ciekawe książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszalałaś z książkami. Jeśli chodzi o moje podsumowanie to mimo wstawienia go na bloga jakoś nie mam się czym chwalić ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Tobie poszło :)
    Widzę też, że zakochała się w lampkach ;) też o tym myślałam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lampkami wszystkie zdjęcia wyglądają jakoś ładniej :D
      No i nie ukrywam, że robiłam te wszystkie lampkowe zdjęcia za jednym razem ;)

      Usuń
  4. Bardzo dobry wynik, tylko pozazdrościć :) Ja miałam zastój w listopadzie, więc szło mi jak krew z nosa z tym czytaniem. W grudniu pewnie nadrobię... mam nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersję mobilną szablonu dostosuj, proszę! Bo tak ciężko idzie czytanie wpisu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry wynik! :)
    Ja w tym miesiącu przeczytałam tylko dwie książki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia i naprawdę solidny wynik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały wynik i z tego co widzę w większości książki ;* gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje wspaniałego wyniku! :)

    Pozdrawiam,
    lunafisher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkim idzie super, tylko ja pozostaję w tyle xd Gratuluję świetnego wyniku i zaczytanego grudnia <3


    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Pełna kulturka

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wynik! Gratuluję :) oby grudzień okazał się równie owocny :)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Same piękne zdjęcia <3 gratuluję dobrego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę świetny wynik! Gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight