Czytelnicze podsumowanie grudnia

Czas na kolejne podsumowanie czytelnicze miesiąca. 
W grudniu przeczytałam 15 książek: 















1. "Pudełko z marzeniami" Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński, 350 stron, 5/5 gwiazdek 
2. "Ciapek" Wanda Szymanowska, 30 stron, 5/5 gwiazdek 
3. "Lardżerka" Wanda Szymanowska, 126 stron, 4/5 gwiazdek 
4. "Pensjonat pod świerkiem" praca zbiorowa, 312 stron, 2/5 gwiazdek 
5. "Wieczór taki jak ten" Gabriela Gargaś, 374 stron, 5/5 gwiazdek 
6. "Wszystko wina kota" Agnieszka Lingas-Łoniewska, 360stron, 5/5 gwiazdek 
7. "Ale Siódmego Anioła" Renata Kosin, 380 stron, 3/5 gwiazdek 
8. "Wędrowne ptaki" Karolina Wilczyńska, 316 stron, 4/5 gwiazdek 
9. "Zakochaj się Julio" Natalia Sońska, 301 stron, 4/5 gwiazdek 
10. "Duchy Jeremiego" Robert Rient, 296 stron, 5/5 gwiazdek 
11. "Do trzech razy śmierć" Alek Rogoziński, 328stron, 4/5 gwiazdek 
12. "Cud chłopak" R.J. Palacio, 416 stron, 5/5 gwiazdek 
13. "Smak świeżych malin" Izabela Sowa, 192 stron, 5/5 gwiazdek 
14. "Cierpkość wiśni" Izabela Sowa, 215 stron, 5/5 gwiazdek 
15. "Herbatniki z jagodami" Izabela Sowa, 224 stron, 5/5 gwiazdek


Razem 4 220 stron, co daje 136 stron dziennie. Nie było tak źle, zważając na święta. Brawo JA!
 Podsumowanie dodaje już dziś bo przyjaciółka przyjeżdża na Sylwestra dzisiaj więc raczej nie przeczytam już ani jednej książki w tym miesiącu. 


Komentarze

  1. Ładny miesiąc ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik i bardzo ciekawe tytuły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że masz tam 1 pozycję, która mnie interesuje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka pozycji z podsumowania już czytałam :-), super zdjęcia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie liczyłam nigdy stron :D ale to zabawny sposób :)
    Świetnie poszło :) lepiej niż mi :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę takiego dobrego wyniku, ja przeczytałam połowę tego co ty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry wynik! :)

    Pozdrawiam,
    Luna Fisher

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik i fantastyczne pozycje :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaszalałaś! Gratuluję i zaczytanego stycznia :)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ci poszło! Ja w tym miesiącu byłam bardzoo leniwa i aż się boję liczyć ile udało mi się przeczytać :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Pełna kulturka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku! Świetnie Ci poszło! Gratuluję wyniku kochana!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Ciche dni" Abbie Greaves

"Corka gliniarza" Kristen Ashley

"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight